eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki2 miesca pracy › Re: 2 miesca pracy
  • Data: 2008-02-28 20:53:36
    Temat: Re: 2 miesca pracy
    Od: "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości

    >> Witam Mam problem dotyczący kosztów uzyskania przychodów. W jednej pracy
    >> mam PIT 11 od 01.01 do 31.05 i koszty wyniosły tu 651 zł (wypłata do
    >> 10-go dnia następnego miesiąca). W drugiej mam od 22.05 do 31.12 i 759,50
    >> zł (wypłata w tym samym miesiącu). Mam je w rozliczeniu dodać do siebie i
    >> wpisać kwotę 1410,5 (jako koszty z wielu stosunków pracy) czy też może
    >> jak są dwie umowy jednocześnie krócej niż miesiąc muszę zastosować 1302
    >> zł? A może jest jeszcze inne wyjście?
    >
    > AFAIR w ustawie jest że koszty przysługują *miesięcznie*.
    > Czyli trzeba w każdym miesiącu *odrębnie* określić, czy koszt był
    > zwykły czy podwyższony.
    > A z prawem do zaliczenia kosztu jest cyrk, bo USy wydają interpretacje
    > niezgodne z ustawą (acz na ogół korzystne dla podatnika), jako że
    > zgadzają się z prawem zaliczenia kosztu kiedy się *pracowało*,
    > podczas gdy z ustawy wynika, że koszt przysługuje kiedy się
    > *zarabia* (a jednocześnie ustawa ustala, że ma to miejsce w dniu
    > wypłaty).

    Ok, tylko jak to odnieść do mojego przypadku?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1