  • Data: 2006-04-24 07:50:52
    Temat: Re: 50% uzysku dla freelancerów i nie tylko
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > > O czym piszesz, ze dostalem za darmo?
    >
    > O wszystkim za co nie zapłaciłeś?

    ...za to zaplacili moi rodzice w podatkach...

    > Zapłacili.
    > Połowę wartości.
    > Druga to właśnie to darmo.

    Masz jakies konkretne wyliczenia? Z checia bym zerknal. Bo moim zdaniem
    zaplacili 100%. Dlaczego? Panstwo mowi - placicie takie a takie podatki,
    a my zapewniamy Wam za darmo to, tamto, siamto. A poniewaz do naukli czy
    do leczenia trzeba czesto placic z wlasnej kieszeni, dlatego uwazam,z e
    zaplacili tyle ile trzeba a nawet nadto.

    > Tak naprawdę to nic nie płacili.

    Aha... No ciekawe ciekawe. A ja pamietam jak bylem maly przynosili takie
    swistki z pracy, gdzie bylo ile zarobili, ile zaplacili podatku, ile
    zus. A potem to na koniec roku wpisywali w kaies takie formularze i bylo
    ile im zabrano. I czasem dostawali cos z powrotem, czasm musieli
    zaplacic wiecej... Ale to pewnie mi sie snilo? :>

    --