  • 1. Data: 2003-09-25 16:30:26
    Temat: 85% stawka PIT !
    Od: "Dart" <w...@w...pl_niespamowi>

    W dzisiejszej Gazecie Prawnej w artykule "Podatkiem w menedzera":

    ... wprowadznie czwartego progu podatkowego (...) i opodatkowanie stawką 85%
    dla osob ktorych dochody przekraczaja 192 tys PLN to jedna z wielu poprawek
    do ustawy ktore poslowie zglosili do rzadowego projektu ustawy o PIT.
    (...) Autor poprawki Witold Hatka z Ligi Polskich Rodzin (...)
    (...) kwota 192 Tys PLN powstala w wyniku przenozenia wynagrodzenia
    Prezydenta RP 16tys PLN przez 12 miesiecy (...)
    Koniec cytatu.

    Rece k... opadaj`a ...

    Dart

  • 2. Data: 2003-09-25 17:17:51
    Temat: Re: 85% stawka PIT !
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "Dart" <w...@w...pl_niespamowi> wrote in message
> [...]
    > (...) kwota 192 Tys PLN powstala w wyniku przenozenia wynagrodzenia
    > Prezydenta RP 16tys PLN przez 12 miesiecy (...)

    stawiam na to, że to jednak nie przejdzie (i wznoszę modlitwy)
    Magdalena

  • 3. Data: 2003-09-25 17:32:54
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > stawiam na to, że to jednak nie przejdzie (i wznoszę modlitwy)

    Oczywiście, że nie przejdzie - ale to jest smutny przykład na to
    o jakiej mentalności ludzie są wynoszeni do władzy.

    Pix

  • 4. Data: 2003-09-25 18:33:46
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    hmm..bo ja wiem ...i tak sa łaskawi....