  • 1. Data: 2004-08-23 09:34:10
    Temat: ABC Small Biznesu - pytania
    Od: "Wojtas" <w...@i...pl>

    Witam!!

    W ksiegarni widzialem ksiazke o tytule jak w tytule wiadomosci.
    Czy ksiazka jest warta wydania tych 60 zl ??

    Poza tym widzialem wydanie z lutego 2004, czy bedzie jakies nowe wydanie w
    zwiazku z wejsciem do Unii ??

    pozdro, Wojtas

  • 2. Data: 2004-08-23 17:10:34
    Temat: Re: ABC Small Biznesu - pytania
    Od: "-addy-" <fuzz@_CIACH_poczta.onet.pl>

    Pewnego dnia Wojtas napisał/a:

    > W ksiegarni widzialem ksiazke o tytule jak w tytule wiadomosci.
    > Czy ksiazka jest warta wydania tych 60 zl ??

    Mam i polecam, dowiesz się sporo o samym zakładaniu firmy, o księgowości, o
    rozliczeniach z US i ZUS, a nawet o tym, na co trzeba szczególnie zwrócić
    uwagę w kontaktach z tymi instytucjami. IMHO bardzo przydatna pozycja -
    wprawdzie tego samego byś się dowiedział wertując kilkadziesiąt różnych
    ustaw, ale... większość nie ma do tego zacięcia ;)

    > Poza tym widzialem wydanie z lutego 2004, czy bedzie jakies nowe
    > wydanie w zwiazku z wejsciem do Unii ??

    Zgłaszasz się do wydawnictwa i przesyłają Ci bezpłatnie broszurę
    aktualizacyjną.

    --
    Addy
    http://www.rebelstudio.com

  • 3. Data: 2004-08-24 08:08:42
    Od: "Wojtas" <w...@i...pl>

> [...]
    > wprawdzie tego samego byś się dowiedział wertując kilkadziesiąt różnych
    > ustaw, ale... większość nie ma do tego zacięcia ;)

    Dzieki, lece ja kupic :-)

    > Zgłaszasz się do wydawnictwa i przesyłają Ci bezpłatnie broszurę
    > aktualizacyjną.

    To ciekawe roziwazanie :-)
    A gdzie trzeba sie po to zglosic ??
    Osobiscie w wydawnictwie ??

    Pozdro, Wojtas

  • 4. Data: 2004-08-24 09:29:12
    Od: "-addy-" <fuzz@_CIACH_poczta.onet.pl>

    > To ciekawe roziwazanie :-)
    > A gdzie trzeba sie po to zglosic ??
    > Osobiscie w wydawnictwie ??

    Wysyłasz po prostu na ich adres zaadresowaną do siebie kopertę zwrotną,
    aktualizację otrzymujesz pocztą.

    --
    Addy
    http://www.rebelstudio.com

  • 5. Data: 2004-08-24 09:51:32
    Od: "Wojtas" <w...@i...pl>

    > Wysyłasz po prostu na ich adres zaadresowaną do siebie kopertę zwrotną,
    > aktualizację otrzymujesz pocztą.

    Super, dzieki za info :-)

    Pozdro, Wojtas

  • 6. Data: 2004-08-24 18:11:28
    Od: "Piotr" <p...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtas" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!!
    >
    > W ksiegarni widzialem ksiazke o tytule jak w tytule wiadomosci.
    > Czy ksiazka jest warta wydania tych 60 zl ??

    U wydawcy masz zawsze aktualne wydanie za 48zł:
    http://www.misie.pl/abc.htm