  • 1. Data: 2004-08-23 06:58:18
    Temat: Mała księgowość Rzeczpospolitej
    Od: Darek <d...@p...com.pl>

    Witam

    Czy ktoś wie w jaki sposób można zdobyć program "Mała księgowość
    Rzeczpospolitej" ?

    Pozdrawiam
    Darek G.

  • 2. Data: 2004-08-23 08:42:14
    Temat: Re: Mała księgowość Rzeczpospolitej
    Od: "Falka" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy ktoś wie w jaki sposób można zdobyć program "Mała księgowość
    > Rzeczpospolitej" ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Darek G.

    najprościej tak :)
    http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/mk.html
    pozdrawiam
    Ela

  • 3. Data: 2004-08-23 08:57:39
    Od: "Andziax" <a...@t...pl>

    | najprościej tak :)
    | http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/mk.html
    | pozdrawiam
    | Ela

    Czy ten program jest bezpłatny? Uaktualnienia też?

    --
    Pozdrawiam,
    Andzia

  • 4. Data: 2004-08-23 13:09:31
    Od: Darek <d...@p...com.pl>

    Użytkownik Falka napisał:

    > Użytkownik "Darek" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > najprościej tak :)
    > http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/mk.html
    > pozdrawiam
    > Ela

    Witam

    Tam jest tylko uaktualnienie, a ja poki co nie mam co uaktualniac i tu
    jest wlasnie problem.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 5. Data: 2004-08-23 13:51:51
    Od: "renosoft" <r...@p...onet.pl>

    > Tam jest tylko uaktualnienie, a ja poki co nie mam co uaktualniac i tu
    > jest wlasnie problem.

    Napisz do Rzeczpospolitej. Ponoc za 10 zł wysyłają płytę (tak ynajomz kupi a
    pryznajmniej tak powiedzial)

    przem

  • 6. Data: 2004-08-23 18:19:34
    Od: "arctic" <a...@g...pl>

    Czy ktos wie jak wprowadzic do tego programu stany poczatkowe?

    Michal

  • 7. Data: 2004-08-23 19:53:53
    Od: "renosoft" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "arctic" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos wie jak wprowadzic do tego programu stany poczatkowe?

    ręcznie.
    Niestety nie ma importu danych zewnętrznych (np. z excel, csv czy innej
    bazy). Możesz spróbować zaimportować do pliku towary.dbf ale nie rokuje
    powodzenia.

    przem

  • 8. Data: 2004-08-25 07:09:11
    Od: Darek <d...@p...com.pl>

    Użytkownik Darek napisał:

    > Witam
    >
    > Czy ktoś wie w jaki sposób można zdobyć program "Mała księgowość
    > Rzeczpospolitej" ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Darek G.

    Dzięki wszystkim za pomoc i zainteresowanie.

    Pozdrawiam
    Darek