  • 11. Data: 2008-08-28 12:29:28
    Temat: Re: Abolicja
    Od: r...@o...pl

    On 28 Sie, 13:58, "Fotelik" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > A to mozna teraz zalegalizować kasę w ogóle?
    > Ide do skarbówki i na zapas mówie że zarobiłem w niemczech 1.000.000 zł
    > Oni sobie to zapisują i  ja moge teraz robic na czarno i budowac sobie dom
    > bo mam zrodło dochodów?
    > Czy tak to sie odbywa?

    Wytlumacz mi glupkowi co znaczy nielegalna kasa.
    Jak mam poznac nielegalna kase, zakladajac ze banknoty sa
    niepodrobione?
    Jak poznac ze klient placi mi kasa legalna, bo niechcialbym brac
    udzialu
    w tym ochydnym procederze obracania kasa nielegalna.

  • 12. Data: 2008-08-28 12:35:30
    Od: "1603 Anna Daszkiewicz" <A...@o...mofnet.gov.pl>

    Abolicja nie obejmuje tylko dochody ze żródeł legalnych

  • 13. Data: 2008-08-28 12:37:07
    Od: "1603 Anna Daszkiewicz" <A...@o...mofnet.gov.pl>

    poprawka Ablicja obejmuje tylko dochodzy pochcodzące z legalnych źródeł

  • 14. Data: 2008-08-28 13:01:52
    Od: r...@o...pl

    On 28 Sie, 14:37, "1603 Anna Daszkiewicz"
    <A...@o...mofnet.gov.pl> wrote:
    > poprawka Ablicja obejmuje tylko dochodzy pochcodzące z legalnych źródeł

    Uscislajac: to samo zrodlo moze byc zarowno "legalne" jak i
    "nielegalne" - w cudzyslowach gdyz nielegalne powinno znaczyc nie-
    prawe, a znaczy tylko nieprzepuszczone przez wyciskarke :)

  • 15. Data: 2008-08-28 13:10:19
    Temat: Re: Abolicjal
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Aug 2008, witek wrote:

    > Od końca 2003 plus pieć lat to koniec 2008, a tymczasem w ustawie abolicyjnej
    > zapisali termin "2 miesiące od daty ogłoszenia ustawy" czyli zdeczko
    > wcześniej.

    A, thx!

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2008-08-28 14:20:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Fotelik wrote:
    > U?ytkownik "1603 Anna Daszkiewicz" <A...@o...mofnet.gov.pl>
    > napisa? w wiadomo?ci news:g95eto$qm3$1@inews.gazeta.pl...
    > A to mozna teraz zalegalizowaae kase w ogóle?
    > Ide do skarbówki i na zapas mówie ?e zarobi?em w niemczech 1.000.000 z?
    > Oni sobie to zapisuj? i ja moge teraz robic na czarno i budowac sobie dom
    > bo mam zrod?o dochodów?
    > Czy tak to sie odbywa?
    > Foti

    warunkiem jest rozliczenie sie w tamtym kraju, a ty takowego nie masz.
    wiec nie da sie na zapas.

  • 17. Data: 2008-08-28 17:57:59
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisal:
    > wspominają o korektach zeznań abolicyjnych. Wiec lepiej złożyć "coś"
    > wyliczone po łebkach niż nie złożyć nic.

    Ale jak sie spoznisz z terminem, to juz lepiej nic
    nie skladac, niz skladac cokolwiek, bo wtedy skladasz
    juz donos na siebie. Wredna ta ustawa i wrednie napisana.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 18. Data: 2008-08-28 18:51:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek_P wrote:

    > Ale jak sie spoznisz z terminem, to juz lepiej nic
    > nie skladac, niz skladac cokolwiek, bo wtedy skladasz
    > juz donos na siebie. Wredna ta ustawa i wrednie napisana.

    zgadza sie, ale to akurat wyjdzie dopiero za 2 i 6 miesiecy, kiedy parę
    osób się zdziwi, że dostaną odmowną decyzje o umorzeniu z powodu
    złożenia po terminie. I wówczas mają go do zapłacenia z odsetkami od
    2002 roku.
    Już nie mogę się doczekać tych programów telewizyjncyh mieszających rząd
    z błotem.

  • 19. Data: 2008-08-28 22:10:24
    Od: "Fotelik" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "1603 Anna Daszkiewicz" <A...@o...mofnet.gov.pl>
    napisał w wiadomości news:g9665o$3il$1@inews.gazeta.pl...
    > poprawka Ablicja obejmuje tylko dochodzy pochcodzące z legalnych źródeł
    Czyli na abolicje maja szanse tylko CI którzy pracowali legalnie ale nie
    odprowadzili podatków
    Ci którzy pracowali na czarno i też nie zapłacili podatków nie mogą
    skorzystać z abolicji?
    Foti

  • 20. Data: 2008-08-28 22:10:48
    Od: "Fotelik" <m...@p...onet.pl>

    > warunkiem jest rozliczenie sie w tamtym kraju, a ty takowego nie masz.
    > wiec nie da sie na zapas.

    Rozumiem
    Dziękuję za odpowiedz :-)