  • 1. Data: 2008-08-27 07:22:47
    Temat: podatek od kary umownej?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    TPSA wyplacila mi (KPiR+VAT) kare umowna, za opoznienie w usunieciu
    awarii, przelewem na konto, bez faktury. Czy od takiego przychodu
    mam zaplacic dochodowy lub vat? (kwota >1000zl ale to chyba nie ma
    znaczenia)

    pozdrawiam
    a.

  • 2. Data: 2008-08-27 19:47:06
    Temat: Re: podatek od kary umownej?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 27 Aug 2008 07:22:47 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):

> [...]
    > awarii, przelewem na konto, bez faktury. Czy od takiego przychodu
    > mam zaplacic dochodowy lub vat? (kwota >1000zl ale to chyba nie ma

    Art.14, ust.2, pkt.4 UPDOF

    2. Przychodem z działalności gospodarczej są również:
    (...)
    4) otrzymane kary umowne,

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2008-08-27 21:02:01
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    > Art.14, ust.2, pkt.4 UPDOF
    >
    > 2. Przychodem z działalności gospodarczej są również:
    > (...)
    > 4) otrzymane kary umowne,

    Dziękuje za pomoc.

    a.