  • 1. Data: 2008-08-27 11:15:18
    Temat: Od kiedy obniżenie kapitału przy zakładaniu sp. z o.o.
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów wie, od kiedy ma zacząć obowiązywać
    przepis o obniżeniu minimalnego kapitału początkowego do 5tys. zł. dla
    sp. z o.o.? Może jakieś linki na temat?

    Pozdrawiam,
    BB

  • 2. Data: 2008-08-27 12:35:02
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "Bad Behaviour" <b...@b...co.nz> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów wie, od kiedy ma zacząć obowiązywać
    > przepis o obniżeniu minimalnego kapitału początkowego do 5tys. zł. dla sp.
    > z o.o.? Może jakieś linki na temat?

    wciąż trwają (a przynajmniej trwały na dzień 19 bm ;) prace nad projektem
    zmiany ustawy o ksh

    a tu link:

    http://orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/opisy/524.htm

    pozdrawiam
    m.w.

  • 3. Data: 2008-08-28 06:55:11
    Od: \"@ <""wektor( \"@ )E-WEKTOR.COM">

    > http://orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/opisy/524.htm
    >
    > pozdrawiam
    > m.w.

    A ja czytałem na stronie prezydenta RP że już podpisał

  • 4. Data: 2008-08-28 06:56:57
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 28.08.2008 Bad Behaviour <b...@b...co.nz> napisał/a:
    > Fakt:
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33208,53398
    60,Prezydent_podpisal_nowelizacje_Kodeksu_spolek_han
    dlowych.html

    To chyba jakas pomylka. Podpisal 23-ego czerwca, a pierwsze czytanie
    w Sejmie bylo 27-ego czerwca??

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 5. Data: 2008-08-28 07:07:35
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

  • 6. Data: 2008-08-28 08:31:31
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    > Fakt:
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33208,53398
    60,Prezydent_podpisal_nowelizacje_Kodeksu_spolek_han
    dlowych.html

    w tym roku były 2 zmiany KSH:
    DzU nr 86 poz.524
    DzU nr 118 poz.747

    ostatnia z nich (z 13 czerwca) została podpisana przez Prezydenta 19 czerwca
    żadna z nich nie dotyczyła zmian, o które pytałeś

    mam wrażenie, że dziennikarz GW się nie spisał ;)

    pozdr,
    m.w.

  • 7. Data: 2008-08-28 10:25:40
    Od: r...@o...pl

    On 28 Sie, 10:31, "my way" <y...@s...tlen.pl> wrote:

    > mam wrażenie, że dziennikarz GW się nie spisał ;)

    A to u nich rutynowe.
    Chciaz niektorzy sie spisali,a raczej wpisali tudziez podpisali ;)