  • 31. Data: 2008-08-29 21:00:08
    Temat: Re: Abolicja
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    r...@o...pl wrote:

    > A legalna nielegalna praca :) ?

    tzw "nielegalna praca" jest jak najbardziej legalna, co najwyzej nie
    zgłoszona i nieodprowadzone są pewne należności z tego tytułu

    no chyba, ze ci dealer narkotyków płaci od grama

  • 32. Data: 2008-08-30 21:16:41
    Od: "Anna Daszkiewicz" <a...@w...pl>

    bo nie ujawniłeś dochodu ( w bardzo dużmym skrócie)

  • 33. Data: 2008-08-31 06:20:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Anna Daszkiewicz wrote:
    > bo nie ujawni?e? dochodu ( w bardzo du?mym skrócie)

    no i w bardzo dużym błednym skrócie.

    75% podatku jest naliczane od nieujawnionego dochodu, czyli takiego,
    którego źródła nie można ustalić.
    Jakikolwiek zarobek za granicą, do którego się przyznamy i potrafimy
    powiedzieć skąd się wziął(albo US sam się o nim dowie, w sensie dostał
    np. dokumetny z zagranicy) nie jest opdatkowany podatkiem 75%.
    Przestańcie wierzyć w bzdury wypisywane w brukowcach.

  • 34. Data: 2008-08-31 11:56:14
    Od: "Anna Daszkiewicz" <a...@w...pl>

    Nie w błędnym skrócie mi cały czas chodzi o dochody których źródła nie można
    ustalić. NIe twierdze że 75% podatku jest naliczane od dochodów
    zagranicznych których nie ujawnilismy ale mozemy udokumentować lub sie z
    nich wytłumaczyć.

  • 35. Data: 2008-09-01 06:04:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 31 Aug 2008, witek wrote:

> [...]
    > źródła nie można ustalić.
    > Jakikolwiek zarobek za granicą, do którego się przyznamy i potrafimy

    Minor correction: UDOWODNIMY skąd się wziął.
    US niekoniecznie ma w zwyczaju "wierzyć na słowo".
    Oświadczenie podatnika oczywiście ma status "dowodu", tyle że US
    zwyczajowo dopisuje mu przymiotnik "niewiarygodny" ;)

    pzdr, Gotfryd