  • Data: 2019-05-09 17:09:47
    Temat: Re: AdMob/AdSense - termin wystawienia faktury VAT
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-30 o 21:13, Adam pisze:
    > Podbijam.
    > Czyżby już nikt nie śledził tej grupy? :(

    Śledzi pewnie sporo osób,
    ale nikogo takiego co miałby odpowiedź w małym palcu nie ma.
    Mnie się przytrafiły ostatnio potrącenia z kwot przelewów WDT,
    ale wystawiano mi w dacie bieżącej jakąś notę albo dodatkową fakturę
    więc nie było problemu z rozliczeniem.
    A ostatnio potrącili mi za dodatkowe czynności, które musieli wykonać, żeby
    dostawa spełniała ich oczekiwania i jedynym dowodem na ten mniejszy
    wpływ jest
    tytuł przelewu zawierający dane o kwocie potrąconej. I nie chcą wystawić
    ani faktury ani noty na tę kwotę - "nie mamy Pańskiego płaszcza".
    Przy okazji musiałem trochę poczytać na tematy, o które pytasz i wyszło
    mi, że
    niestety trzeba by prostować te kwoty.
    Klient taki jak Google to pewnie łyknie a mój się wkurzy jak mu ichnia
    skarbówka
    przyuważy, że oni nie skorygowali.
    A nie możesz wystawić do wyplaty proformy i potem sobie wystawiić po
    przelewie -
    nie sprawdzałem jakie są terminy powstania obowiązku podatkowego dla
    tych usług,
    ale sporo problemów by odpadło.