  • Data: 2020-01-16 21:57:18
    Temat: Re: Adres na fakturze
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-16 o 20:56, Adam pisze:

    > Ciekawe ewenementy.
    >
    > U mnie program drze mordę, że we wszystkich trzech przypadkach "nie jest
    > podatnikiem VAT czynnym".

    U mnie nic się nie drze, ale ci podatnicy nie są zarejestrowani do VAT.
    Strach wpisać coś takiego do ewidencji.
    Jak mam podatnika ewidentnie czynnego, ale wystawia fakturę z innym adresem,
    (bo tam ma sklep i zgłoszone miejsce działalności) tzn po wpisaniu NIP
    do programu
    ściąga mi inne dane adresowe niż podatnik podał na fakturze,
    to wiem ile będzie wyjaśniania jak się przytrafią akurat za ten miesiąc
    czynności sprawdzające. (od kiedy jest JPK to już rzadziej)