  • Data: 2020-01-16 22:04:05
    Temat: Re: Adres na fakturze
    Od: Monika 1 1 <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 16 stycznia 2020 20:56:29 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    puste, więc na fakturze co ma wpisać ? ten adres do doręczeń ?

    brzegu, co tak jak ten o którego mi chodzi, :

    > Ciekawe ewenementy.
    >
    > U mnie program drze mordę, że we wszystkich trzech przypadkach "nie jest
    > podatnikiem VAT czynnym".

    ale nie w tym rzecz czy czynny czy nie czynny, w tym rzecz, że adres stałego miejsca
    nieuwidoczniony i jaki adres ma taki sprzedawca napisac na fakturze ?
    Korespondencyjny ?

    Czy czynny podatnik VAT ma inne uregulowania ustawowe w sprawie wystawiania faktur
    niż nieczynny ? jakie ?