    From: "magda" <y...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Adres sprzedawcy na fakturze. :)
    Date: Wed, 30 Jan 2008 22:55:26 +0100

    Użytkownik napisał w wiadomości ...
> [...]

    Rany, otrzymałam w życiu dziesiątki takich faktur. W zasadzie nie mam ani
    jednej faktury od firmy na której widniałoby nazwisko plus adres
    zamieszkania właściciela. ZAWSZE jest to nazwa i siedziba firmy. Wychodzi na
    to że wszyscy znani mi przedsiębiorcy błędnie wypisują faktury.
    Swoją drogą to czy w takim razie na pieczątce którą podbija się fakturę
    powinien być adres siedziby czy również zamieszkania?
    pzdr
    Magda