  • Data: 2008-01-30 21:55:26
    Temat: Re: Adres sprzedawcy na fakturze. :)
    Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości ...
> [...]

    Rany, otrzymałam w życiu dziesiątki takich faktur. W zasadzie nie mam ani
    jednej faktury od firmy na której widniałoby nazwisko plus adres
    zamieszkania właściciela. ZAWSZE jest to nazwa i siedziba firmy. Wychodzi na
    to że wszyscy znani mi przedsiębiorcy błędnie wypisują faktury.
    Swoją drogą to czy w takim razie na pieczątce którą podbija się fakturę
    powinien być adres siedziby czy również zamieszkania?
    pzdr
    Magda