  • 21. Data: 2006-09-09 19:54:10
    Temat: Re: Adsense, podatki, VAT, przelew Irlandia - Prosba o pomoc!
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik djmaro napisał:

    > Zdajesz sobie sprawe przyjacielu z prostego faktu, ze wystapienie jako
    > podmiot gospodarczy z oficjalnym zapytaniem do US a jeszcze z
    > zapytaniem TRUDNYM równa się KONTROLA:)

    może ja nie jestem tym przyjacielem, ale jesyem zaciekawiona........skąd
    to przekonanie o kontroli? ciekawość mnie zżera.............

  • 22. Data: 2006-09-09 21:12:28
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 09-09-2006 o 21:54:10 gonia <g...@w...pl> napisał:

    > może ja nie jestem tym przyjacielem, ale jesyem zaciekawiona........skąd
    > to przekonanie o kontroli? ciekawość mnie zżera.............

    Ostatni było o tym głośno, do tego w tym roku USy mają przykazanie
    trzepania
    do ostatniego grosza - już z kilku niezależnych źródeł o tym słyszałem,
    w tym od doradzcy.

  • 23. Data: 2006-09-10 08:28:25
    Od: "djmaro" <e...@w...pl>

    > Ostatni było o tym głośno, do tego w tym roku USy mają przykazanie
    > trzepania
    > do ostatniego grosza - już z kilku niezależnych źródeł o tym słyszałem,
    > w tym od doradzcy.

    Dokladnie.

  • 24. Data: 2006-09-10 09:12:14
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik t napisał:

    > Ostatni było o tym głośno, do tego w tym roku USy mają przykazanie
    > trzepania
    > do ostatniego grosza - już z kilku niezależnych źródeł o tym słyszałem,
    > w tym od doradzcy.

    no to biorąc pod uwagę ilość wydawanych interpretacji, należy spodziewać
    się olbrzymiego zapotrzebowania na tych kontrolujących;>

    też słyszałam od doradcy;>

  • 25. Data: 2006-09-10 09:46:55
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 10-09-2006 o 11:12:14 gonia <g...@w...pl> napisał:

    > no to biorąc pod uwagę ilość wydawanych interpretacji, należy spodziewać
    > się olbrzymiego zapotrzebowania na tych kontrolujących;>
    >
    > też słyszałam od doradcy;>

    Ano zgadza się, ale po co się podkładać bez potrzeby

  • 26. Data: 2006-09-11 08:27:52
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "djmaro" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Zdajesz sobie sprawe przyjacielu z prostego faktu, ze wystapienie jako
    podmiot gospodarczy z oficjalnym zapytaniem do US a jeszcze z
    zapytaniem TRUDNYM równa się KONTROLA:)

    -----------------------------
    masz na to jakies dowody?
    -------------------------------

    A ja choc swiadomego bledu lub niedopelnienia w zyciu nie popelnilem o
    czym najlepiej swiadczy chocby ta dyskusja, to jednak wolalbym uniknac
    jakiejkolwiek kontroli - to chyba naturalne.

    ---------------------------
    to jest grupa, na której sie dyskutuje
    nikt tu nie udzieli Tobie porady, a nawet jesli - to wiesz, że za ewentualny
    błąd odpowiadasz Ty
    w przypadku interpretacji US - jeżeli się do niej zastosujesz, nie ponosisz
    żadnych konsekwencji
    ---------------------------

    Jak ze to, podatnik...taki TYCI TYCI malutki, śmie NAM US zadawac
    jakiekolwiek pytanie BA, trudne pytanie TO MY JESTESMY OD ZADAWANIA
    PYTAN!, uuuu to trzeba sie tym zajac dogebnie i przetrzepac podatnika
    tak na wszelki wypadek a napewno sie cos znajdzie.

    -------------------
    przesadzasz
    ------------------

    Zbysiu, odpowiedzcie no na ten wniosek i przy okazji skierujcie go do
    UKS`u - nie zaszkodzi.
    - o co pytasz? aaa tak tak, na przyszly miesiac go do kontorli:)
    Sam sie wykladac na talerzu to ja zamiaru nie mam - a zeby oni jeszcze
    wychodzili z zalozenia:
    O podatnik PYTA, a jak pyta to DOBRZE o nim swiadczy czyli damy mu
    spokoj skoro i TAK nie kwalifikuje sie do kontroli.

    ---------------------
    a ja, naiwnie, myslałam, że zalezy Tobie na tym, żeby prawidłowo rozliczac
    się z US :)
    ale wybór nalezy oczywiście do Ciebie
    ----------------------------------

    pozdrawiam

  • 27. Data: 2006-09-11 08:29:35
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ano zgadza się, ale po co się podkładać bez potrzeby

    uwazasz, ze lepiej żyć w niepewności?? :)

    pozdrawiam
    p.s. a ten wątek o kontroli na wniosek podatnika był Twój, co nie??

  • 28. Data: 2006-09-11 11:06:00
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 11-09-2006 o 10:29:35 my way <y...@s...tlen.pl> napisał:

    > U?ytkownik "t" <r...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > uwazasz, ze lepiej ?yae w niepewno?ci?? :)
    >
    > pozdrawiam
    > p.s. a ten w?tek o kontroli na wniosek podatnika by? Twój, co nie??

    Ano :) Ale już zmieniłem zdanie :) Przynajmniej odnośnie mojej sytuacji.
    A tutaj jak sprawa jest błacha to może i lepiej się podłożyć, chociaż
    osobiśnie nie trawię kontatów z US

  • 29. Data: 2006-09-11 11:07:23
    Od: t <r...@o...pl>

    Wszytsko też zależy od US/ludzi z którymi masz tam kontakt.
    Jak trafiasz na troglodytów to nie bardzo masz ochote żeby
    zabrali się za domiar

  • 30. Data: 2006-09-12 16:49:42
    Od: "djmaro" <e...@w...pl>

    t wrote:
    > Wszytsko też zależy od US/ludzi z którymi masz tam kontakt.
    > Jak trafiasz na troglodytów to nie bardzo masz ochote żeby
    > zabrali się za domiar

    Jesli o mnie chodzi - podlegam pod US pod ktory podlegal ROMAN KLUSKA
    (optimus). mysle ze to wyjasnia wszystko i uzasadnia moje obawy:)