  • 1. Data: 2004-08-31 17:19:52
    Temat: Alkohol a granica panstwa
    Od: "SandworM" <s...@w...pl>

    Witam!
    Moze to troszke NTG ale google niewiele mi powiedzialy w tym temacie a
    troszke mi sie spieszy.
    Mam prosbe: Czy ktos moze mi powiedziec krotko i zwiezle jaka ilosc alkoholu
    i papierosow wolno mi przewiezc przez granice Polski do Wielkiej Brytwanii ?
    Jest to lot samolotem ale na www firmy lotniczej nic nie ma na ten temat.
    Z gory dzieki za odpowiedz

    pozdrawiam
    SandworM

  • 2. Data: 2004-08-31 22:55:46
    Temat: Re: Alkohol a granica panstwa
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Dnia Tue, 31 Aug 2004 19:19:52 +0200
    "SandworM" <s...@w...pl> naskrobał(a):

> [...]
    > Wielkiej Brytwanii ? Jest to lot samolotem ale na www firmy lotniczej
    > nic nie ma na ten temat. Z gory dzieki za odpowiedz

    dokladnie nie pamietam (akurat brytyjczycy maja inne przepisy niz
    reszta ue wzgledem papierosow, czy alkoholu - nie pamietam), ale
    na stronach ministerstwa spraw zagranicznych znajdziesz wszelkie
    informacje

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

  • 3. Data: 2004-09-02 09:51:18
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    "SandworM" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    alkoholu
    > i papierosow wolno mi przewiezc przez granice Polski do Wielkiej Brytwanii
    ?

    Przez granicę Polski to zapewne dowolną. Problem będzie zapewne z granicą
    Zjednoczonego Królewstwa.

    http://www.visitbritain.com/VB3-pl-PL/practicalinfor
    mation/planning/immigration_customs/customs_allowanc
    es/within_eu.aspx
    lub krócej:
    http://glinki.com/?l=zjgem6

    > Jest to lot samolotem ale na www firmy lotniczej nic nie ma na ten temat.

    Jeśli pytasz w kontekście ograniczeń transportowych (np. zakaz przewozu
    spirytusu) to pomęcz przewoźnika telefonem...

    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom