  • 1. Data: 2004-08-31 15:56:05
    Temat: Upadłość osoby fiz prowadzącej DG
    Od: "§ Jerry §" <...@o...pl>

    Czy jest to możliwe ? W jaki sposób przebiega ? Gdzie szukać przepisów
    regulujących ?
    Dziękuję za podpowiedzi.

    Pozdrawiam,

    Jarek

  • 2. Data: 2004-08-31 16:38:26
    Temat: Re: Upadłość osoby fiz prowadzącej DG
    Od: "Piotr Kloc" <p...@s...pl>

    > Czy jest to możliwe ? W jaki sposób przebiega ? Gdzie szukać przepisów
    > regulujących ?

    Co to znaczy upadlos osoby ?:P
    Upadlosc dzialalnosci gospodarczej.
    A odpowiedz latwo odszukac np na google
    http://www.e-prawnik.pl/mbs.php3/bD1wbCZpZD0xMDE5

    --
    pioklo

  • 3. Data: 2004-08-31 18:23:15
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > Czy jest to możliwe ? W jaki sposób przebiega ? Gdzie szukać przepisów
    > regulujących ?

    Osoba fizyczna, w naszym pięknym kraju, narazie może tylko upaść na zdrowiu
    ... (psychicznym również).
    pozdr.
    Kaliope

  • 4. Data: 2004-08-31 21:20:11
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2004 17:56:05 +0200, § Jerry § naskrobał(a):

    > Czy jest to możliwe ? W jaki sposób przebiega ? Gdzie szukać przepisów
    > regulujących ?
    > Dziękuję za podpowiedzi.

    Oczywiście jest to możliwe zgodnie z ustawą prawo upadłościowe i naprawcze
    art 5 par 2. Poza tym NTG - radze odwiedzić pl.soc.prawo

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-08-31 22:35:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Aug 2004, Kaliope wrote:

> [...]
    >+
    >+ Osoba fizyczna, w naszym pięknym kraju, narazie może tylko upaść na zdrowiu

    E tam, chyba ci ten piękny kraj zaszkodził ;)
    Oczywiście że *przedsiębiorca* (choćby i OF) może upaść !
    I to nie tylko na głowę ;)
    BTW: Zdaje się jest osobna ustawa "od upadłości". NDU nie znam (nie
    chce mi się szukać :])

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 6. Data: 2004-09-01 12:08:00
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > E tam, chyba ci ten piękny kraj zaszkodził ;)
    hihihi.... coś w tym jest.... byłam po hmm.... "imprezie"...
    pozdr.
    Kaliope