  • Data: 2002-01-10 16:41:09
    Temat: Re: Amortyzacja cd z dnia 02-01-07
    Od: "Krzysztof Blejczak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a1kfet$qn5$1@news.tpi.pl...
    > Maddy, boska... Gdzie Ty widzisz powtórną amortyzację w przykładzie skądś
    > tam wziętym ???
    > Jeśli jadłaś obiad wczoraj a dzisiaj jesz kupiony przed chwilą, to czy
    jesz
    > powtórnie ten samo obiad ?
    > Pozdrawiam.
    ----
    Prosze nie porównuj obiadu z przepisami i to jeszcze polskimi. One nie
    zawsze są logiczne, a raczej jest to rzadkością.
    Nie chce mi sie już rozpisywać i tłumaczyć, a moja odpowiedź nie wzieła sie
    tylko ze " skądś tam wziętego przykładu" ale takze z praktyki!
    Krzysztof Blejczak (vell Beata)
    No i oczywiście pozdrawiam.