  • 1. Data: 2004-01-08 16:48:53
    Temat: Amortyzacja zbiornikow podziemnych
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

    Witam,

    jesli ktos kupuje do swojej stacji benzynowej zbiorniki na paliwo (o
    wartosci>3 500) to do jakies grupy je zakwalifikowac? 104 KST i stawka 4,5%
    ? I drugie pytanie - takie zbiorniki sa podlaczone do dystrybutorow (jak to
    wyglada w praktyce - kazdy wie) i w sumie bez nich sa bezuzyteczne. Jak
    amortyzowac te dystrybutory, jaka stawka i KST? A moze powinienem to
    amortyzowac jako zestaw (zbiornik + dystrybutor), w takim wypadku jak
    rozppisac amortyzacje?

    Dziekuje za wszytkie ew. sugestie, pomozcie.

    pozdrawiam,

    Marcin K.

  • 2. Data: 2004-01-09 15:42:25
    Temat: Re: Amortyzacja zbiornikow podziemnych
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

    To moze ja sobie sam odpowiem:

    Amortyzacja kazdego obiektu osobno. Zbiornik KST 104 stawka 4,5%
    Dystrybutory KST 449 stawka 18% . I tyle.

    Marcin K.

  • 3. Data: 2004-01-09 15:47:32
    Od: "/slawek" <w...@W...pl>

    Użytkownik "plissken" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To moze ja sobie sam odpowiem:
    >
    > Amortyzacja kazdego obiektu osobno. Zbiornik KST 104 stawka 4,5%
    > Dystrybutory KST 449 stawka 18% . I tyle.

    Bardzo Ci dziękuję(-my) ;-)

  • 4. Data: 2004-01-09 22:51:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Jan 2004, /slawek wrote:

> [...]
    >+ > Amortyzacja kazdego obiektu osobno. Zbiornik KST 104 stawka 4,5%
    >+ > Dystrybutory KST 449 stawka 18% . I tyle.

    ...to w imieniu googla i przyszłych guglających - ja też :) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (...co to będzie jak googla M$ kupi...)