  • Data: 2007-10-05 11:07:56
    Temat: Re: Amotyzacja samochodu?
    Od: "and" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    periczapla <p...@o...pl> napisał(a):

    > Kochani jaka jest różnica w rozliczaniu amortyzacji samochodu nowego
    > kupionego w salonie a dwu latka kupionego w komisie. Może ktoś mi to
    > matematycznie wytłumaczyć i co jest w takim układzie bardzie opłacalne?

    Co jest bardziej oplacalne to musisz sam(a) wiedziec:).
    Nowy amortyzuje sie 5 lat, stary (ponad 6 mies) mozna w 30 miesiecy.
    Nowy z salonu mozna wziac na fakture i w leasing operacyjny.
    Stary z komisu moze nie byc mozliwosci wziecia faktury,a co za tym idzie
    leasing tylko finansowy (troche drozszy i na innych zasadach).
    Jezeli masz gotowke na zakup, to bardziej jest pytanie czy wolisz nowy czy
    uzywany:)

    pozdrawiam

    and