  • 1. Data: 2005-03-15 11:05:33
    Temat: Anulowanie korekty VAT7
    Od: "Matijaz" <m...@k...org>

    Witam,
    Czy mozliwe jest anulowanie zlozonej do U.S. korekty formularza VAT7K? Czy
    mozna zlozyc tylko jedna korekte za dany kwartal czy tez wiecej, jesli
    stwierdzi sie kolejne pomylki?

    --
    Pozdro
    Matijaz

    ----------------

  • 2. Data: 2005-03-15 12:46:30
    Temat: Re: Anulowanie korekty VAT7
    Od: "wiech" <wie#NOS_PAM#siek@su#NOS_PAM#pra.com.pl>

    Użytkownik "Matijaz" <m...@k...org> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy mozliwe jest anulowanie zlozonej do U.S. korekty formularza VAT7K? Czy
    > mozna zlozyc tylko jedna korekte za dany kwartal czy tez wiecej, jesli
    > stwierdzi sie kolejne pomylki?

    nie anuluje sie korekty tylko sklada nastepna

  • 3. Data: 2005-03-16 08:24:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 15 Mar 2005, Matijaz wrote:

    >+ czy mozna zlozyc tylko jedna korekte za dany kwartal czy tez wiecej,
    >+ jesli stwierdzi sie kolejne pomylki?

    No nie przesadzaj :)
    Oczywiście składa się "do skutku". Deklaracja ma być *rzetelna*.
    Raz załapałem się na kontrolę :) jak w korekcie korekty :> poprawiane
    były OBIE strony deklaracji i to ze stratą (kilka złotych :>)
    dla Skarbu... :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)