  • Data: 2004-07-28 12:21:07
    Temat: Re: Badania okresowe
    Od: "/slawek:c.n." <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-07-2004 14:03, Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > A mnie wkurzaja przeciwnicy takich teori, bo WLASNIE DLATEGO mamy
    > bezrobocie, ze sie obowiazkami pracownika obciaza pracodawce.

    Oj, biedni pracodawcy, bidulki, oj.
    A tak bardziej do rzeczy: badania okresowe o których tu dyskutujemy są
    potrzebne tylko i wyłącznie pracodawcy - domyślam się z kontekstu, że
    chodzi o nosicielstwo tago i owego dla ewentulnego przedstawienia
    sanepidowi a nie o badania które każdy z nas powinien od czasu do czasu
    zrobić (n.b. chodzi tylko o papierek a szanowna pani byznesmen ma w
    ....... fakt ewentualnego występowania chorób i ewentualnego zarażenia
    klienta sklepu). Dlaczego więc pracownik miałby płacić za coś co jest
    ewidentnie kosztem uzyskania przychodu?