    From: "Karpow" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Badania okresowe
    Date: Wed, 28 Jul 2004 16:03:55 +0200
    Sender: n...@p...onet.pl@bxs208.neoplus.adsl.tpnet.pl

> [...]
    > uprawnienia SEP do 1kV. Ty jako pracodawca prowadzisz rozmowy wstępne z
    > jakimś Inwestorem, szykuje się większa robótka, ale w rachubę wchodzi
    > budowa stacji np. 20kV. Okazuje się że Twoi pracownicy posiadają
    > uprawnienia 1kV - czyli troszkę mało .... wpadasz na pomysł:
    > - pracownicy - jutro musicie odbyć szkolenie i podnieść swoje kwalifikacje
    > zawodowe - bez uprawnień na 20kV nie chcę Was widzieć.
    >
    > Nadal wychodzisz z założenia że pracownik ma w swoim czasie i własnym
    > staraniem podnieś swoje kwalifikacje? W końcu zysk wpadnie _tylko_ do

    Nie baranie robię tak : macie uprawnienia??? nie??? to jutro za was przyjdą
    ludzie którzy je mają ! OK?? podoba ci się ???

    > Wada ukryta? Nie wiem nie jestem lekarzem, ale w takim razie albo choroba
    > się rozwinęła - np. związana z wykonywaniem zawodu w Twojej firmie, albo
    > poprzednie badania były robione na "odwal się". Gdy taki osobnik jest
    > niezdolny do dalszej pracy, jak to ująłeś, to chyba ZUS czeka wydatek na
    > rentę dla takiego osobnika.

    No i co powiedziałeś socjalisto wszystko na co twój mały rozumek stać?? A
    gdzie zapłata za te dwie godzinki ??? ZUS mi je odda ?? Uciekasz od tego
    tematu ??

    > Bo i po co wiedzieć "robolowi" jak liczyc podatek, jakie są podstawy, od
    > czego liczy się zdrowotne a od czego chorobowe???
    > Od tego jesteś Ty albo biuro rachunkowe!!
    > Ty chcesz jeszcze zwalić na "robola" by za Ciebie załatwiał papierki???

    Jak to za mnie ??? Niech bierze wypłatę brutto i sam sobie wszystko opłaca
    ale dla takich jak ty to za trudne jest jednak wyjście sam sobie zapłać
    biuro rachunkowe i po sprawie !

    > Obstawiam że Ty jesteś totalnym "nieudacznikiem" w materii pracy - ciesz
    > się że ktoś pracuje na Twój byt.

    No i odezwała się w tobie komusza dusza : pracodawcy to nieudacznicy !!! Jak
    dasz pracę kmiotku komuś w życiu to będziesz dobry.

    > Bo nazywanie pracowników nieudacznikami, tylko dlatego że nie potrzebna im
    > wiedza jak się "załatwia" papierki w biurze, jest szczytem skur...a.

    Nazwałem tak ludzi wychowywanych przez głupi system którego ty jesteś
    zwolennikiem (a jak myślisz ? ludzi go tworzących np. takich jak ty można
    nazwać mądrymi??)