  • 11. Data: 2002-04-16 09:16:00
    Temat: Re: Bankowe konto internetowe
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:a9fe0r$d6t$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Piotr R." <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > się
    >
    > Co ty?
    > Chcesz dwa razy placic podatek?
    > Przeciez i tak bank od twoich odsetek (dzieki Belce) odprowadza podatek

    Na kontach firmowych NIE MA podatku Belki.

    Kuba

  • 12. Data: 2002-04-16 17:12:07
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 16 Apr 2002 10:16:29 +0200, w
    <g...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Dlaczego? W czym lepszy jest wydruk z Inteligo?

    Ponieważ jest to _wyciąg_, a zrzut z ekranu jest tylko _zrzutem_, a
    nie potwierdzonym przez bank dokumentem.

    > Taaaa... Droższe i mniej stabilne moralnie.

    Droższe w zależności od konfiguracji. Zresztą nie jest wiele droższe,
    ale zdecydowanie lepsze/

    > A co, dodatkowych nie trzeba księgować?

    Trzeba, ale na dodatkowym nie trzeba trzymać pieniędzy :).

  • 13. Data: 2002-04-16 17:12:50
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 16 Apr 2002 00:22:02 +0200, w
    <P...@i...stanp
    ol.com.pl>,
    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał(-a):

    > PS: Inteligo bierze coś 2,5 zł za przelew, mBank chyba jest tańszy.

    1,49 vs 1zł

  • 14. Data: 2002-04-16 17:41:38
    Od: "Rafal K" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Tue, 16 Apr 2002 00:22:02 +0200, w
    > <P...@i...stanp
    ol.com.pl>,

    > 1,49 vs 1zł

    Dla ścisłości - 2,99 kosztuje przelew na ZUS i to nie jest fair.

  • 15. Data: 2002-04-16 19:38:17
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Tue, 16 Apr 2002 19:12:07 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisałbył:

    >Ponieważ jest to _wyciąg_, a zrzut z ekranu jest tylko _zrzutem_, a
    >nie potwierdzonym przez bank dokumentem.

    A w jaki sposób INteligo potwierdza wydruk?

    >Trzeba, ale na dodatkowym nie trzeba trzymać pieniędzy :).

    No tak... Mieć konto dla zasady...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 16. Data: 2002-04-16 21:26:56
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Apr 2002, Radosław Popławski wrote:
    [...]
    >+ > PS: Inteligo bierze coś 2,5 zł za przelew, mBank chyba jest tańszy.
    >+
    >+ 1,49 vs 1zł

    Zajrzałem: to "zwykłe" przelewy,w tym podatki; ZUS 3zł-1gr.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 17. Data: 2002-04-16 21:39:34
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Apr 2002, Tristan Alder wrote:
    [...]
    >+ A w jaki sposób INteligo potwierdza wydruk?

    Radek się chyba rozpędził :)
    Potwierdzać nie potwierdza, ale dokument wygląda
    dużo poważniej, ma wszystkie potrzebne informacje i NIE MA
    różnych bajerów typu adres WWW :)
    No i dość skutecznie mozna sobie porobić "zbiorówki"
    korzystając z filtrów :) (np. wszystkie opłaty za
    prowadzenie i odsetki na jednej stronie, ZUSy i/lub podatek
    na drugiej, płatności typu telefon na trzeciej..)

> [...]
    >+ >> A co, dodatkowych nie trzeba księgować?
    >+ >Trzeba, ale na dodatkowym nie trzeba trzymać pieniędzy :).

    Marudzisz :)
    Jak ktoś ma konto osobiste w mBanku (na przykład) to
    moze kazać przelać płatność tam - i dostęp ma natychmiast
    (po wpływie) a nie "natychmiast" (eliksirem).
    To powyżej jest czysto "dla przykładu" ale powody
    zawsze się znajdą :) !

    BTW: 'przypadkiem' :> nie zamknąłem konta w jednym banku.
    I okazało się że jest to JEDYNY ze znanych mi "z kontaktu"
    który ZREALIZOWAŁ ideę pożyczki (kredytu) pod zastaw
    lokaty ! Gratuluję sobie braku zdecydowania ;>
    Konkurs: co to za bank ? (konto osobiste, of course !)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    PS: na *tej* grupie,w odróżnieniu od p.b.banki chyba nie
    trzeba tłumaczyć do czego "takie coś" jest potrzebne ? ;)

  • 18. Data: 2002-04-16 21:57:31
    Temat: Re: Bankowe konto internetowe (mBank)
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Apr 2002, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

    >+ On Mon, 15 Apr 2002, Adam wrote:
    [...]
    >+ A oni mają TYLKO wydruk strony ??
    >+ (to ja poczekam może aż zrezygnują z notariusza... ;>

    Zeznaję że zrezygnowali, i to podobno 11. !

    >+ i zdejmą ze strony propozycję
    >+ posyłania ORYGINAŁU (!) wpisu :>

    ..może się poprawią... :]

    [...o innym tekście...]
    >+ jako podstawowe - juz nie ma tego tekstu, postęp jest (ale słaby :])

    No... Skoro bez notariusza to może sprawdzę... ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 19. Data: 2002-04-17 09:16:05
    Od: b...@b...pl (bgl)

> [...]

    > lokaty ! Gratuluję sobie braku zdecydowania ;>
    > Konkurs: co to za bank ? (konto osobiste, of course !)

    stawiam na PKO BP
    Bożena

    --
    Myslisz o otworzeniu wlasnego sklepu internetowego?
    A moze o wynajeciu stoiska w wirtualnym pasazu?

  • 20. Data: 2002-04-17 10:51:39
    Od: p...@f...onet.pl (Andrzej Popowski)

    17 Apr 2002 11:16:05 +0200, b...@b...pl (bgl) piszesz:

    >stawiam na PKO BP

    Ja bym zaryzykowal jeszcze bardziej i strzelil PeKaO SA ;-)

    Pozdrowienia,

    Andrzej Popowski