  • 1. Data: 2002-04-15 13:36:38
    Temat: adaptacja lokalu
    Od: "Krowa" <k...@w...pl>

    czy koszty remontu (adaptacji lokalu) amortyzuje sie tak jak srodki trwale?
    jesli tak to z jaką stawka procentowa?
    i czy mozna to robic na podstawie umowy najmu?
    jestem na KPiR

    K.

  • 2. Data: 2002-04-15 14:56:06
    Temat: Re: adaptacja lokalu
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Apr 2002, Krowa wrote:

    >+ czy koszty remontu (adaptacji lokalu) amortyzuje sie tak jak srodki trwale?
    AFAIR jest róznica między remontem ("przywrócenie stanu...") a adaptacją
    ("ulepszenie...") - niedawno przywoływałem cytaty z komentarza
    zawierającego cytaty z wyroku (chyba SN) [uff... koniec opisu cytatów]
    Możesz zajrzeć na groups.google.com ? (bo nie mam pod ręką)

    Z tego co pamiętam - adaptację tak jak piszesz (amortyzacja),
    a stawkę przez ostatnie dni ktoś podawał w innym temacie
    (też nie pamiętam :()

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-04-17 11:52:35
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    jesli to adaptacja to nie remont , bedzie to inwestycja w obce srodki trwale
    , podlega amortyzacji 10% rocznie

    jacek