  • 71. Data: 2002-04-29 19:55:03
    Temat: OT: Bankowe konto internetowe
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 28 Apr 2002, Tristan Alder wrote:
    [...cytowany Radek...]
    >+ >> Każdy powinien mieć AR? A ja nie mam,
    >+ >> bo mi niepotrzebny, a miejsca na dysku nie mam.

    Wytnij Windowsy ;) !

    >+ >> zawsze GS, ale akurtat faktyczni pliki z Inteligo są ,,sprawne
    >+ >> inaczej'' i nawet GS nie chce ich otworzyć :-(
    >+ >Podejrzewam, że to nie pliki z Inteligo są sprawne inaczej...
    >+
    >+ to dziwne, bo z innymi PDFami sobie GS radzi...

    Dowód żaden. Za dużo widziałem programów które czytały
    "wszystko". Prawie wszystko :> Swoich (programów) - też :]

    >+ >A PDF to niemalże oficjalny standard publikacji dokumentów, dostępny
    >+ >na wszystkie platformy.
    >+
    >+ No i?

    ....na szefa ZUSu kandydujesz, że "taki drobiazg" jest
    dla ciebie nieistotny ?? -:O (wrr.... - na ZUS)

    >+ Ale przydało by się, żeby miał rozszerzenie PDF,

    Zdradź czym ty te wydruki sciągasz: bo ja męczyłem
    Netscape 4.* i explodera 5.* - i nic, zawsze widzi
    nazwę z .PDF ! (bodaj domyślnie wyciag_rachunku.pdf)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [siedzi przed PC - widnows, wysyła pinem z linuxa a siedział
    'roboczo' pod VMSem - NETSCAPE i .PDF zdaje się wszędzie [1]
    da się załadować, Worda tylko miejscami ;>]
    [1] jest Netscape pod linuxa ? (nie śmiać się, nie wiem !) - bo
    reszta kombinacji jest...

  • 72. Data: 2002-04-30 06:06:37
    Temat: Re: OT: Bankowe konto internetowe
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 29 Apr 2002 21:55:03 +0200), Gotfryd
    Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> był(a) napisał(a):

    > Zdradź czym ty te wydruki sciągasz: bo ja męczyłem
    >Netscape 4.* i explodera 5.* - i nic, zawsze widzi
    >nazwę z .PDF ! (bodaj domyślnie wyciag_rachunku.pdf)

    Ja wogóle mam jakiegoś pecha do tego Inteligo. Zainstalowałem AR i
    nadal mi nie działa. Obiaw jest taki, że odpala osobne okno i potem
    płacze, że jakieś ActiveX potrzebuje... Przy czym PDFy na innych
    stronach otwierają się bez bólu...

    > Pozdrowienia, Gotfryd
    >[siedzi przed PC - widnows, wysyła pinem z linuxa a siedział
    > 'roboczo' pod VMSem - NETSCAPE i .PDF zdaje się wszędzie [1]
    > da się załadować, Worda tylko miejscami ;>]

    Nie mówię, że miałby być to Word....

    >[1] jest Netscape pod linuxa ? (nie śmiać się, nie wiem !) - bo
    > reszta kombinacji jest...

    Jest. Szkapa, Mozilla oraz całe mnóstwo Galeonów i innych opartych o
    silnik Mozilli...

    BTW: Ale się od tematu grupy oderwaliśmy... :-)

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 73. Data: 2002-06-05 22:37:17
    Temat: Re: Re[2]: Bankowe konto internetowe
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    k...@p...com (KaMeL) skribis:

    >przepraszam że wtrącam się do dyskusji, ale czy mBank prowadzi
    >rachunki dla podmiotów gospodarczych ??? Wydawało mi się że tylko
    >RORy.

    teraz jest konto mbiznes

    >A przy okazji jest jakiś bank internetowy który prowadzi rachunki
    >bieżące dla firm ?

    ynteligo.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,