  • 21. Data: 2002-04-17 11:48:29
    Temat: Re: Bankowe konto internetowe
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    moim zadaniem , jesli zglosisz to konto w banku jako firmowe, bank nie
    bedzie potracal podatku od odsetek , bedziesz to ribic sam zaliczajac
    odsetki do przychodow, podatek od odsetek bank potaca tylko osobom
    prywatnym
    wydruk z maski internetowej powinien wystarczyc , przecierz wyciagi i tak
    nie sa podpisywane przez bank

    jacek

  • 22. Data: 2002-04-17 13:16:37
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 16 Apr 2002 21:38:17 +0200, w
    <i...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A w jaki sposób INteligo potwierdza wydruk?

    Poświadczeniem ważności tego dokumentu.

    > No tak... Mieć konto dla zasady...

    Dlatego nie namawiam do posiadania konta w mBanku, a raczej wprost
    przeciwnie. To Ty zachęcasz, więc dobrze skomentowałeś sam siebie.

  • 23. Data: 2002-04-17 14:14:18
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Apr 2002, Andrzej Popowski wrote:

    >+ 17 Apr 2002 11:16:05 +0200, b...@b...pl (bgl) piszesz:
    >+
    >+ >> Konkurs: co to za bank ? (konto osobiste, of course !)
    >+ >
    >+ >stawiam na PKO BP
    >+
    >+ Ja bym zaryzykowal jeszcze bardziej i strzelil PeKaO SA ;-)

    ...to ja w ogóle musze skorygować :] - CITI usługę w tej chwili
    udostepnia tylko "złotym", ma być "dla wszystkich" ale dopiero
    "w najblizszym czasie" (zeznania uzyskane w oddziale).

    A swoją drogą - widziałem wypowiedzi, że klient chcący uzyskać
    kredyt pod zastaw własnych pieniędzy to marzenie każdego
    bankowca; niniejszym oświadczam że bankowcy w Polsce nie
    umieją realizować SWOICH marzeń :>

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 24. Data: 2002-04-17 21:24:38
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Wed, 17 Apr 2002 15:16:37 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisałbył:

    >Poświadczeniem ważności tego dokumentu.

    Jasne... Tak samo stabilnym, jak całe Inteligo... Sfałszowanie tego
    wydruku to jest jedna sekunda. Trzeba więc przyjąć, że księgowanie
    wyciągów jest po prostu ,,na wiarę''...

    >Dlatego nie namawiam do posiadania konta w mBanku, a raczej wprost
    >przeciwnie. To Ty zachęcasz, więc dobrze skomentowałeś sam siebie.

    Zanim jeszcze cokolwiek powiedziałem, Ty w wiadomości
    8...@4...com uznałeś, że ,,Konto w
    mBanku lepiej jest potraktować jako dodatkowe.''. A ja to komentuję!

    Co do namawiania, to i owszem, namawiam i sam mam zamiar tam takie
    otworzyć, aczkolwiek nie jako dodatkowe. Co prawda wielkiego majątku
    tam nie będę trzymał, bo go nie mam, ale z konta osobistego w mBanku
    jestem zadowolony i konto firmowe wygląda na bardzo dobre, sprawne,
    funkcjonalne i tanie...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 25. Data: 2002-04-17 21:24:38
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Tue, 16 Apr 2002 23:39:34 +0200, Gotfryd Smolik - listy
    dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisałbył:

    > Marudzisz :)
    > Jak ktoś ma konto osobiste w mBanku (na przykład) to
    >moze kazać przelać płatność tam - i dostęp ma natychmiast
    >(po wpływie) a nie "natychmiast" (eliksirem).

    No i bosko, ale jak nie dopilnuje, to wyskoczą mu odsetki i też bedzie
    musiał księgować. A to chyba szaleństwo siedzieć i po każdej sesji
    sprawdzać, czy coś nie przyszło i szybko przerzucać...

    Ja właśnie namówiłem wspólnika na założenie konta w mBanku i jak
    założy, to przenosimy tam też konto firmowe... Będzie szybko, tanio i
    łatwy dostęp do pieniędzy... Ja od początku popieram mBank... A
    Inteligo to szajs...

    >BTW: 'przypadkiem' :> nie zamknąłem konta w jednym banku.
    > I okazało się że jest to JEDYNY ze znanych mi "z kontaktu"
    > który ZREALIZOWAŁ ideę pożyczki (kredytu) pod zastaw
    > lokaty ! Gratuluję sobie braku zdecydowania ;>
    > Konkurs: co to za bank ? (konto osobiste, of course !)
    > Pozdrowienia, Gotfryd
    >PS: na *tej* grupie,w odróżnieniu od p.b.banki chyba nie
    > trzeba tłumaczyć do czego "takie coś" jest potrzebne ? ;)

    No mi trzeba, bo zupełnie nie zrozumiałem, co chciałeś przez to
    powiedzieć...

  • 26. Data: 2002-04-18 05:58:21
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Apr 2002, Tristan Alder wrote:
    [...konto w tym samym banku elektronicznym...]
    >+ >(po wpływie) a nie "natychmiast" (eliksirem).
    >+
    >+ No i bosko, ale jak nie dopilnuje, to wyskoczą mu odsetki i też bedzie
    >+ musiał księgować.

    Ależ nie chodzi o konieczność księgowania, tylko np. o dostępność
    pieniędzy które wpłynęły ostatnią sesją w piątek... !
    [...]
    >+ > który ZREALIZOWAŁ ideę pożyczki (kredytu) pod zastaw
    >+ > lokaty !
    [...]
    >+ No mi trzeba, bo zupełnie nie zrozumiałem, co chciałeś przez to
    >+ powiedzieć...

    Wystawiasz fakturę za coś większego, klient zapłaci kiedy
    zapłaci :[ a podatki zapłacić trzeba do 20. i 25. :<

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 27. Data: 2002-04-18 08:36:39
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Thu, 18 Apr 2002 07:58:21 +0200, Gotfryd Smolik - listy
    dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisałbył:

    >[...konto w tym samym banku elektronicznym...]
    > Ależ nie chodzi o konieczność księgowania, tylko np. o dostępność
    >pieniędzy które wpłynęły ostatnią sesją w piątek... !

    Ależ zaczęło się od spraw ksiegowania. Odnośnie dostępności, to NTG...

    >[...]
    >[...]

    > Wystawiasz fakturę za coś większego, klient zapłaci kiedy
    >zapłaci :[ a podatki zapłacić trzeba do 20. i 25. :<

    No to rozumiem, ale nie rozumiem, co Ci oferuje bank...

  • 28. Data: 2002-04-18 12:39:17
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

    > A swoją drogą - widziałem wypowiedzi, że klient chcący uzyskać
    > kredyt pod zastaw własnych pieniędzy to marzenie każdego
    > bankowca; niniejszym oświadczam że bankowcy w Polsce nie
    > umieją realizować SWOICH marzeń :>

    Uzyskalem overdraft.

    Karol

  • 29. Data: 2002-04-18 13:11:47
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 17 Apr 2002 23:24:38 +0200, w
    <8...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > założy, to przenosimy tam też konto firmowe... Będzie szybko, tanio i
    > łatwy dostęp do pieniędzy... Ja od początku popieram mBank... A

    Wiemy, pamiętamy jak się ośmieszałeś historiami z kurierem :>

    PS. Co prawda nie widzę w jaki sposób w mBanku będzie szybko, tanio i
    łatwo, skoro w Inteligo jest to samo (a nawet lepiej, bo szybciej masz
    wyciągi i dłuższe terminy sesji), ale już przywykłem do Twojej
    demagogii.

  • 30. Data: 2002-04-18 13:18:49
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 17 Apr 2002 23:24:38 +0200, w
    <m...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Jasne... Tak samo stabilnym, jak całe Inteligo... Sfałszowanie tego
    > wydruku to jest jedna sekunda.

    Bzdury pleciesz. Tak samo mogę napisać, że sfałszowanie tradycyjnego
    to jedna sekund, bo ploter też potrafi zrobić pieczątke.

    > Trzeba więc przyjąć, że księgowanie
    > wyciągów jest po prostu ,,na wiarę''...

    A w mBanku jak. A inne banki jak Ci wysyłają wyciągi. Na ~50% wyciągów
    nie masz pieczatki ani podpisu, czyli znów gadasz bzdury.

    > Zanim jeszcze cokolwiek powiedziałem, Ty w wiadomości
    > 8...@4...com uznałeś, że ,,Konto w
    > mBanku lepiej jest potraktować jako dodatkowe.''. A ja to komentuję!

    No i gdzie Ty widzisz bym zachęcał? Na razie mBank to prowizorka w
    stylu VW Bank. Konto w mBanku można trzymać na wypadek nagłego
    przelewu -- przelewasz z osobistego na firmowe i od razu pchasz dalej.

> [...]
    > tam nie będę trzymał, bo go nie mam, ale z konta osobistego w mBanku
    > jestem zadowolony i konto firmowe wygląda na bardzo dobre, sprawne,

    ROR w mBanku w porównaniu do Inteligo jest OK.

    Ale w kontach firmowych Inteligo jest górą. mBiznes to na razie
    dziadostwo i tyle. Chcesz tam trzymać, to trzymaj. Inteligo jest
    conajmniej o kilka klas z przodu (polecenie zapłaty, wyciągi na email,
    serwis SMS, bezpł. karta do płacenia w necie, subkonta, sortowanie
    operacji na koncie), więc jeżeli ktoś aktywnie wykorzystuje konto, to
    na mBiznes nawet nie spojrzy.