  • 1. Data: 2002-04-15 15:20:13
    Temat: Umowa zlecenia na 50% kosztów
    Od: k...@p...com (KaMeL)

    Witaj pl-soc-prawo-podatki!

    mógłby ktoś potwierdzić czy moje poniższe wywody nie są błędne ?
    Czy tworzenie modelu ekonomicznego jakiegoś przedsięwzięcia
    (model typu biznes plan, ale przybliżone do programu
    komputerowego, w którym wpisujemy założenia i otrzymujemy wynik
    10letni lub 20letni - może być podciągnięte jako umowa zlecenie z
    50% kosztami uzyskania przychodu ?
    A nazwę to zlecenie dlatego, że wykonanie tego modelu będzie trwało 1,5 roku
    (wypłaty częściowe, miesięczne) i będzie co jakiś czas zmiana
    wymogów jakie ma spełniać finalny produkt.
    TZN. biorę speca do napisania w excelu bardzo złożonego modelu,
    którego końcowego efektu sam jeszcze dobrze nie znam, bo będzie
    modyfikowany w trakcie jego tworzenia, będę mu wypłacał jakąś część
    pieniędzy. Zapłacę od tego pełny ZUS.
    Czy to jest ok ? (to 50% kosztów uzyskania przychodów)
    Z góry dziękuje za opinię.

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 2. Data: 2002-04-16 13:05:10
    Temat: Re: Umowa zlecenia na 50% kosztów
    Od: "maciej stysiak" <s...@p...onet.pl>

    ROBILEM PODOBNE RZECZY KIEDYS TAM. TZN OPRACOWYWALEM MATERIALY DYDAKTYCZNE
    DO KURSOW ETC. UMOWA O DZIELO. 50% KOSZTOW I SIE NIE DOPIEPRZYL NIKT. TRWALO
    TO JAKIES 3 - 4 LATA.