  • 1. Data: 2002-04-15 14:31:09
    Temat: PIT-D i wykup mieszkania
    Od: MEMEX <m...@s...pl>

    Witam! Mam male pytanko. W ktorym dokladnie miejscu w PIT-D mam umiescic
    kwote, jaka wydalem na wykupienie mieszkania od spoldzielni
    mieszkaniowej(zmiana prawa wlasnosci z lokatorskiego na wlasnosciowe)?
    Prosze o pomoc.

    --
    pozdrawiam
    MEMEX

  • 2. Data: 2002-04-15 15:09:53
    Temat: Re: PIT-D i wykup mieszkania
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "MEMEX" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwote, jaka wydalem na wykupienie mieszkania od spoldzielni
    > mieszkaniowej(zmiana prawa wlasnosci z lokatorskiego na wlasnosciowe)?

    Nie pamiętam dokładnie a nie mam przed sobą PIT-u ale jest to 3 stronie
    PIT-D i jest tam pozycja odliczenia wykup czy przekształcenie prawa do
    lokalu czy coś takiego.
    Jolka