  • 1. Data: 2002-04-15 14:53:45
    Temat: ulga budowlana...
    Od: "bar'D" <d...@h...pl>

    Wiem ze temat walkowany ale co chwila slysze rozne poglady ...
    Otoz kupilem nowe mieszkanie w 2001 r. Wszystkie faktury pochodza z tegoz
    wlasnie roku. Przysluguje mi ulga budowlana tzw. duza, ale tu pojawiaja sie
    watpliwosci.:
    1) czy pieniazki odliczam do skutku czy tylko przez 4 lata?
    2) czy jezeli w 2002 kupuje do nowego mieszkania zlew, kuchenke, itp. czy od
    tych kwot przysluguje mi zwrot?

    No i jeszcze do tego dochodzi sytuacja taka ze moja mama wykorzystywala ulge
    remontowa (na swoj domek) i teraz jest wspolwlascicielka mojego mieszkania w
    50% jaka maksymalna kwota do odpisu jej przysluguje?

    --

    Pozdrawiam,
    bar'D