  • 1. Data: 2002-07-11 20:18:32
    Temat: Barany unijne
    Od: "klon Boukuna" <k...@h...com>

    "Chcecie odłożyć wejście do UE o 20 lat?
    Jeżeli Polacy chcą równości w postaci 100 proc. dopłat dla rolników od
    początku członkostwa, to wtedy standardy w Polsce, w momencie przystąpienia,
    powinny być takie same jak w Unii. A wówczas możemy odłożyć przystąpienie
    Polski na 20 lat - powiedział w Warszawie komisarz UE Guenter Verheugen."

    Najpierw skurwiele zacierali ręce, że ich namiestnicy w Polsce pomogli
    zrujnować gospodarkę żeby móc wejść na nasz hłonny (czy głodny) rynek, a
    teraz beszczelnie śmią mówić, że standardy muszą być równe aby otrzymać
    równe dopłaty.
    Barany nie znają się na ekonomii. Trzeba dać wyższe dopłaty żeby dogonić
    kraje rozwinięte. Jeżeli dopłaty dla krajów kandydackich mają być niższe, to
    będziemy się jeszcze bardziej cofać w stosunku do tych pierwszych.

    klon Boukuna

  • 2. Data: 2002-07-12 08:14:20
    Temat: Re: Barany unijne
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "klon Boukuna"

    > "Chcecie odłożyć wejście do UE o 20 lat?
    > Jeżeli Polacy chcą równości w postaci 100 proc. dopłat dla rolników od
    > początku członkostwa

    No dobrze...
    ALE JA NIE CHCE.
    Ja nie chce, by Rolnik dostawal dodatkowo pare groszy po to, by ludzil sie,
    ze sie z rolnictwa utrzyma. Wole, by jego unijny konkurent dostal po pewnym
    czasie
    mniej Z MOICH pieniedzy.

    Ale to dyskusja na inna grupe.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-07-12 09:53:18
    Od: "klon Boukuna" <k...@h...com>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:agm31p$bq3$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > "klon Boukuna"

    > No dobrze...
    > ALE JA NIE CHCE.
    > Ja nie chce, by Rolnik dostawal dodatkowo pare groszy po to, by ludzil
    sie,
    > ze sie z rolnictwa utrzyma.

    A na zachodzie może się utrzymać?

    >Wole, by jego unijny konkurent dostal po pewnym
    > czasie
    > mniej Z MOICH pieniedzy.

    Z jakich twoich, skoro gros składek płacą Niemcy itd.
    Czy mam wnioskować, że uważasz, iż polski rolnik z gruntu gorzej pracuje?
    Ja nie chcę żeby mi ktoś coś rzucał, ele niech mi tylko nie zabiera.

    "CHROŃ MNIE PANIE BOŻE OD PRZYJACIÓŁ, Z WROGAMI SOBIE SAM PORADZĘ"

    klon Boukuna

  • 4. Data: 2002-07-12 09:57:57
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "klon Boukuna" <k...@h...com> wrote in message

    > Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:agm31p$bq3$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > sie,
    >
    > A na zachodzie może się utrzymać?

    Tam, na zachodzie TAKIEGO rolnika juz dawno nie ma.

    > Z jakich twoich, skoro gros składek płacą Niemcy itd.

    Polska TEZ bedzieplacic skladki do uni (jesli wejdzie)

    > Czy mam wnioskować, że uważasz, iż polski rolnik z gruntu gorzej pracuje?

    Uwazam, ze NIC MI DO TEGO DOTAD,
    dokad rolnik nie wyciaga rak po pieniadze z moich podatkow.

    > Ja nie chcę żeby mi ktoś coś rzucał, ele niech mi tylko nie zabiera.

    No przeciez unia nie proponuje, by rolnikom cos zabierac.

    > "CHROŃ MNIE PANIE BOŻE OD PRZYJACIÓŁ, Z WROGAMI SOBIE SAM PORADZĘ"
    >
    > klon Boukuna

    Nie jestem przyjacielem tych, ktorzy mysla glownie o tym, jak wyciagnac ode
    mniepieniadze,
    jak sprawic, bym MUSIAL wiecej placic za zywnosc.

    Rolnik nie ma skrupulow, gdy kupuje zachodni samochod, telewizor, ciagnik,
    kombajn...
    Nie postuluje cel zaporowych dla rolnikow, by musieli kupowac Polskie
    telewizory, samochody it.p.

    Jestem pelen zrozumienia dla ciezkiej pracy - w tym i rolnika.
    Lezc to, ze rolnik chc siac to jedno,
    a to, ze ja mam mu za to placic czy che, czy nie chce,
    a jesli nie chce, to aby mnie do tego odatkami i clami zmusic,
    to drugie.

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-07-12 11:00:17
    Od: Peptulis Amargolis <p...@i...pwr.wroc.pl>

    a tak na marginesie...

    przychodzi gosciu na hale i widzi stado owiec. Podchodzi do bacy.
    [G] - Baco, oddacie mi jedna owieczke, jak wam powiem ile ich jest?
    Baca mysli.
    [B]- Oddom.
    Gosciu patrzy, patrzy.
    [G] - 367 owiec.
    [B] - ano 367, macie swoja lowiecke.
    Po chwili baca mowi do gosci.
    [B] A oddacie mi te moja lowiecka, jak wam powiem kim jestesci?
    Gosci chwile mysli.
    [G] - no dobra, oddam.
    [B] - wy jestescie specjalisuz lunierupejskiej.
    [G] - a skad to wiecie?
    [B] - bo nie potraficie panocku odroznic mojego lowcarka od mojej
    lowiecki

    no comments

    Pepto

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)

  • 6. Data: 2002-07-12 11:12:27
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    > [B] - bo nie potraficie panocku odroznic mojego lowcarka od mojej
    > lowiecki
    >
    > no comments
    primo - stare
    secundo - w oryginale byl konsultant z Andersena, a nie unio-specjalista
    KTP

  • 7. Data: 2002-07-12 13:00:48
    Od: "klon Boukuna" <k...@h...com>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:agm942$226$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > "klon Boukuna" <k...@h...com> wrote in message

    > Tam, na zachodzie TAKIEGO rolnika juz dawno nie ma.

    To prawda. Tam nie ma już ekologicznej żywności. Same BSE i śmierdzące
    kurczaki.

    > Polska TEZ bedzieplacic skladki do uni (jesli wejdzie)

    > Uwazam, ze NIC MI DO TEGO DOTAD,
    > dokad rolnik nie wyciaga rak po pieniadze z moich podatkow.

    > No przeciez unia nie proponuje, by rolnikom cos zabierac.

    Ty se możesz proponować lub nie. Oni tu nie przyjadą tylko na wczasy
    zostawić gotówkę :-)

> [...]
    > a to, ze ja mam mu za to placic czy che, czy nie chce,
    > a jesli nie chce, to aby mnie do tego odatkami i clami zmusic,

    Płacisz na złodziei co miliardy nakradli, gospodarkę i rolnictwo
    rozłożyli...
    i możesz se palcem w nosie podłubać.