  • 1. Data: 2005-05-13 13:27:14
    Temat: Bezgotówkowa naprawa - jak to rozliczyć?
    Od: "Anxy" <a...@p...onet.pl>

    DG, VAT, KPiR
    naprawiałam samochód po stłuczce bezgotówkowo. Dostałam z warsztatu fakturę
    za naprawę ale ja płaciłam tylko VAT a wartość netto PZU. Oczywiście VAT
    mogę sobie odliczyć, tylko:
    1. normalnie zafakturować tę otrzymaną fakturę i na podstawie kwitu z PZU
    zrobić dokument wewnętrzny i doliczyć do przychodu keotę którą pokryło PZU
    (z kwotą netto wyjdę na zero a VAT odliczę)
    2. czy też tylko mogę wystąpić do US o zwrot kwoty VAT-u ? Jeśli tak, to jak
    się to robi?

    Pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2005-05-13 14:29:07
    Temat: Re: Bezgotówkowa naprawa - jak to rozliczyć?
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    Użytkownik "Anxy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (z kwotą netto wyjdę na zero a VAT odliczę)
    > 2. czy też tylko mogę wystąpić do US o zwrot kwoty VAT-u ? Jeśli tak, to

    Zrób tak, jak napisałaś w pkt 1

    pozdr. monika

  • 3. Data: 2005-05-13 17:12:01
    Od: "Anxy" <a...@p...onet.pl>