eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › nowe OC dla biur rachunkowych ?!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2005-05-13 14:03:08
    Temat: nowe OC dla biur rachunkowych ?!
    Od: "lopo" <r...@w...pl>

    Witam.

    Czy biuro rachunkowe, które prowadzi wyłacznie KPiR oraz rejestry VAT (biuro
    nie prowadzi ksiąg rachunkowych), wypełnia deklaracje za klientów ale ich
    nie podpisuje (podpisuje klient) musi wykupic dodatkowa polisę OC od błędów
    popełnionych przy wkonywaniu czynności doradztwa podatkowego??

    Mam tu na myśli ostatnie zmiany w ustawie o doradztwie podatkowym oraz nowe
    rozporządzenie Min Fin. w sprawie OC dla Biur Rachunkowych???

    pozdrawiam


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1