  • 1. Data: 2002-01-30 08:41:56
    Temat: Billing po kiego US go chce?
    Od: "Piotr Markiewicz" <p...@p...pl>

    No właśnie jakaś pani w US poinformaowała mnie, że do faktury (na firmę) za
    komórkę musi być billing, po co im to i na jakiej podstawie to chcą?

    Piotr

  • 2. Data: 2002-01-30 08:59:50
    Temat: Re: Billing po kiego US go chce?
    Od: "Ryszard Frejno" <r...@f...com.pl>

    Powiedz miłej pani z US, że przepraszasz, jeśli naruszyłeś jakiś przepis z
    tym związany. Poprawisz się, ale... niech pokaże ci w której ustawie lub
    rozporządzeniu pisze, że trzeba ten billing posiadać...
    R. Frejno

    Użytkownik Piotr Markiewicz <p...@p...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a38bkl$2dp$...@s...silesia.pik-net.pl...

  • 3. Data: 2002-01-30 12:41:58
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ryszard Frejno" <r...@f...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym związany. Poprawisz się, ale... niech pokaże ci w której ustawie lub
    > rozporządzeniu pisze, że trzeba ten billing posiadać...

    Pewnie o tym ze trzeba dolaczac biling nie ma ale pani chce pewnie sprawdzic
    czy rozmowy ktore prowdziles z tej komorki byly sluzbowymi i czy na tej
    podstawie mozna je zaliczyc jako KUP. Czy to przypadkiem nie byly prywatne
    rozmowy.
    Oczywiscie, zgadzam sie z tym ze jest to przegiecie ale tak to wyglada.

    pozdrawiam
    waldi

  • 4. Data: 2002-01-30 12:54:42
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik waldemar <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a38pmm$g6f$...@n...onet.pl...

> [...]
    > podstawie mozna je zaliczyc jako KUP. Czy to przypadkiem nie byly prywatne

    A jak po numerze telefonu mozna ustalic czy rozmowa miala charakter prywatny
    lub sluzbowy?
    Nie przekonuje mnie argument, ze rozmowa z domem/kolega/kuzynem musi byc z
    zalozenia prywatna.

    Karol

  • 5. Data: 2002-01-30 13:40:23
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > lub sluzbowy?
    > Nie przekonuje mnie argument, ze rozmowa z domem/kolega/kuzynem musi byc z

    Oczywiscie ze nie. Ale pani idzie na czuja i chce podatnika przestraszyc aby
    nie korzystal z telefonu prywatnie bo US zawsze to moze sprawdzic.
    Moze tez pani chciec aby kazdy numer widniejacy na bilingu podatnik opisal
    co to za firma i do kogo nalezy ten numer. Nie twierdze ze pani z US ma
    racje ale uwazam ze takie praktyki sa na porzadku dziennym i nie sa dziwne.
    Chodzi o to by podatnik nie dal sie zastraszyc.

    --

    <<<<<<<Pozdrawiam waldi >>>>>>>
    www.akwarium.any.pl

  • 6. Data: 2002-01-30 13:50:12
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "waldemar" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    dziwne.
    > Chodzi o to by podatnik nie dal sie zastraszyc.

    Dzisiejsza prawna cos pisze na temat wyrokow SN odnosnie "decydowania"
    jak podatnik wydaje pieniadze zwiazku z DG.

    Wyika z nich, ze to podatnik, a ne urzad decyduje...

    Boguslaw

  • 7. Data: 2002-01-30 14:11:33
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości
> [...]
    > racje ale uwazam ze takie praktyki sa na
    porzadku dziennym i nie sa dziwne.
    > Chodzi o to by podatnik nie dal sie zastraszyc.

    W rewanżu ale i w trosce o majatek narodowy,
    wykorzystywanie społecznych pięniędzy możesz
    zarządać bilingu ze wszystkich rozmów
    przeprowadzanych z US :-)) i na pewno znajdzie
    wiele nie związanych z pracą urzędu (telefon do
    domu bo może dziecko zostało same, do męża do
    pracy aby coś mu przypomnieć, do szpitala-o
    zdrowie siostry, zeby się do dentysty zapisac, do
    .....:-))

    Sark

  • 8. Data: 2002-01-30 15:00:38
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 30 Jan 2002, Karol wrote:
    [...]
> [...]
    [...]
    >+ A jak po numerze telefonu mozna ustalic czy rozmowa miala charakter prywatny

    IMHO nie można. Ale można się przyczepić jeśli była rozmowa
    zagraniczna a "działalności poza granicami kraju" nie ma się
    wpisanej do zakresu. Już kiedyś pisałem że wiadomo mi o takim
    przypadku...

    >+ Nie przekonuje mnie argument, ze rozmowa z domem/kolega/kuzynem musi
    >+ byc z zalozenia prywatna.

    Ależ oczywiście.
    "obecni w DG" cię wzywali bo petent stoi i czeka ;) !

    >+ Karol

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2002-01-30 15:04:29
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0201301557170.12983-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...
> [...]
    > zagraniczna a "działalności poza granicami kraju" nie ma się
    > wpisanej do zakresu. Już kiedyś pisałem że wiadomo mi o takim

    Tylko sie czepiali czy wydali jakas decyzje o wywaleniu z kosztow?

    Karol

  • 10. Data: 2002-01-30 16:02:50
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > domu bo może dziecko zostało same, do męża do
    > pracy aby coś mu przypomnieć, do szpitala-o
    > zdrowie siostry, zeby się do dentysty zapisac, do

    O wlasnie:))) To jest mysl.