  • 1. Data: 2004-02-19 06:56:52
    Temat: Bledna faktura TPSA
    Od: Tomek <t...@n...com>

    Witam

    W styczniu otrzymalem FV od TPSA obejmujace oplaty za instalacje i
    abonamenty za miesiace od listopada do stycznia wlacznie.
    Problem w tym, ze jest to FV niezgodna z Rozporzadzeniem Ministra
    Finansow, tzn. nie zawiera mojego numeru NIP (mam DG).
    Zlozylem ofkors pisemna reklamacje w TPSA, ale w Ustawowym terminie nie
    odpowiedzieli i znajac TPSA jeszcze dlugo nie odpowiedza.
    W lutym otrzymalem juz kolejna taka sama fakture bez NIPu...
    Jak to ksiegowac - i czy w ogole - i kiedy?
    Placic, czy nie placic?
    Teoria mowi, ze nie moga wylaczyc telefonu, jesli trwa postepowanie
    reklamacyjne, ale......

    Pozdrawiam

    T.

  • 2. Data: 2004-02-19 10:02:40
    Temat: Re: Bledna faktura TPSA
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Tomek wrote:

> [...]
    > Placic, czy nie placic?
    > Teoria mowi, ze nie moga wylaczyc telefonu, jesli trwa postepowanie

    Zapłacić, wystawić notę korygującą NIP i uzyskać potwierdzenie jej
    otrzymania przez TP SA

  • 3. Data: 2004-02-19 10:43:49
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Jureq napisał:

    > Zapłacić, wystawić notę korygującą NIP i uzyskać potwierdzenie jej
    > otrzymania przez TP SA

    To ostanie praktyczni niewykonalne.

    Kto wie jak wyciagnac od TPSA podpisana note korygująca niech mi powie,
    bo szlag cięzki mnie trafi.
    W Telepunkcie omówiono podpisania. Kazali wysłać na adres w rachunku
    (czytaj "na Berdyczów")

    Maddy oczekujaca na zwrot 20 not korygujących (w tym 5 swoich)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-02-19 13:34:12
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > Maddy oczekujaca na zwrot 20 not korygujących (w tym 5 swoich)

    Powiedz mi, Maddy, co się dzieje, jeśli wystawca noty nie otrzyma zwrotu
    podpisanej kopii?
    Miesiąc temu otrzymałem poleconym notę od mojego kontrahenta z drugiego
    końca Polski (był błąd w nazwie).
    Grzecznie podpisałem, oryginał podpiąłem u siebie, kopię zapakowałem i
    odesłałem (na wszelki wypadek też poleconym).
    A gdybym był świnią i zachował oryginał, a kopii nie odesłał?
    Jakie to rodzi konsekwencje dla stron?

    Tomek
    KPiR, VAT, ZUS, memoriał

  • 5. Data: 2004-02-20 07:30:31
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Maddy wrote:

> [...]
    > (czytaj "na Berdyczów")
    >
    > Maddy oczekujaca na zwrot 20 not korygujących (w tym 5 swoich)

    Nie wiem jak to rozwiązać - nigdy nie miałem takiej potrzeby. Tepsa
    powinna mieć chyba jakąś kancelarię gdzie przyjmują korespondecję. Tam
    powinni portwierdzić na kopii otrzymanie każdego pisma.

  • 6. Data: 2004-02-20 08:16:41
    Od: Tomek <t...@n...com>

    Jureq wrote:

    > Nie wiem jak to rozwiązać - nigdy nie miałem takiej potrzeby. Tepsa
    > powinna mieć chyba jakąś kancelarię gdzie przyjmują korespondecję. Tam
    > powinni portwierdzić na kopii otrzymanie każdego pisma.

    Taaa...
    Powinna...
    Mozesz wyslac im korespondencje faksem na jakis numer 9xxx podobny do
    numeru ich Blue Line.... ;)
    Zaginie tak samo jak i moja pisemna reklamacja wyslana poleconym, a
    ktorej od 20 stycznie do dzis (20 lutego) nie maja nawet wprowadzonej do
    systemu informatycznego.
    A mieli zgodnie z Ustawa Prawo Telekomunikacyjne 14 dni na odpowiedz...

    Pozdrawiam

    T.

  • 7. Data: 2004-02-20 10:32:26
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Jureq napisał:

    > Nie wiem jak to rozwiązać - nigdy nie miałem takiej potrzeby. Tepsa
    > powinna mieć chyba jakąś kancelarię gdzie przyjmują korespondecję. Tam
    > powinni portwierdzić na kopii otrzymanie każdego pisma.

    Oj, Jureczku, to ty nic jeszcze nie widziałes.

    Ostatnio miałam do czynienia ze spółka która w ramach postepowania
    układowego zbierała głosy wierzcieli.
    TPSA była naprawde duzym wierzycielem. Nie odpowiadali na pisma z prosba
    o przeslanie głosu. Nie dało się skontaktowac z osoba która podpisywała
    zwrotki.
    Delegacja z firmy wybrała się do centrali (Olsztyn chyba, paranoja, bo
    korespondencje wysyła się do Koszalina).
    Nie zostali wpuszczeni do budynku!
    Nikt nie chciał nawet przyjąc od nich pisma. Portier pogadał z kims
    przez telefon i powidział że mają wyslać poleconym do Koszalina.
    Na odpowiedź że leży tam juz kilka poleconych wzruszył ramionami i tyle.
    Twierdza.

    Mam powazne wątpliwości czy tam w ogóle siedza jacys ludzie.
    Może jedynym człowiekiem był ten portier/ochroniarz? Reszta to roboty?
    Albo obcy? Może dlatego sie tak kryją?

    Od 4 miesięcy dostaje rachunki za telefon który nie jest juz mój.
    Na dodatek moja zapłate za MÓJ obecny telefon zaksięgowano na konto
    nowego wlaściciela starego numeru a ja dostałam wezwanie do zapłaty.

    I paniusia w błękitnej mówi mi że "w systemie wszystko jest poprawnie
    ale może baza sie nie migrowała".
    Ciekawe kto im te teksty pisze...

    Maddy bliska apopleksji

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2004-02-20 20:57:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Feb 2004, Jureq wrote:
    [...]
    >+ Nie wiem jak to rozwiązać - nigdy nie miałem takiej potrzeby. Tepsa
    >+ powinna mieć chyba jakąś kancelarię gdzie przyjmują korespondecję.

    Polecam grupę .prawo, szukać hasła "błekitna linia".
    TPSA "po prostu zlikwidowała zbędną biurokrację", mają jej
    dokładnie tyle żeby produkować WŁASNE papiery :>
    W razie problemów chyba jedyną metodą jest notarialne
    wysłanie wypowiedzenia (BTW: jest coś takiego ? Niewątpliwie
    bardzo potrzebna instytucja :]) i ZAWARCIE NOWEJ.
    Bo od zawierania nowych się AFAIK nie uchylają :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)