  • Data: 2011-02-11 01:55:25
    Temat: Re: Brak PIT-11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/10/2011 1:02 PM, tomek wrote:

    > Ok, dzięki, mi ten PIT-11 nie jest wcale potrzebny skoro mogę rozliczyć
    > się bez niego. Walka z polisz-byznesmenem nie jest moim fetyszem :)

    jesli wiesz co na tym pit-11 byłoby to sam pit-11 jest ci do niczego
    niepotrzebny. On ci ma tylko ułatwić rozliczenie.
    Rozliczasz się z dochodu niezaleznie od tego czy masz jakies formalne
    papiery na to czy nie.
    natomiast słowo wyjasnienia do US dlaczego u siebie nie znajda pit-11 do
    tego to by sie jednak przydało.