  • Data: 2015-03-13 12:28:04
    Temat: Re: Brak danych o kraju klienta
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 13 marca 2015 02:17:28 UTC+1 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > Zmień pośrednika na takiego, który zauważył pojawienie się MOSS. Na
    > podstawie numeru karty mógłby Ci łatwo udostępnić informację o kraju jej
    > wystawienia.

    Albo może jeszcze lepiej - zmienić pośrednika na takiego, z którym można byłoby
    rozliczać się jak z firmą (co znacznie uprościłoby księgowanie tego), a nie jak z
    ostatecznymi klientami. Tylko, czy są tego typu pośrednicy? Czy znacie jakiegoś
    (ważne, żeby obsługiwał takie płatności jak Skrill, czyli karta płatnicza, przelew,
    paysafecard)? Wiem, że w przypadku płatności SMS tego typu pośrednikiem jest firma
    Zong i w jej przypadku można rozliczać się właśnie z tą firmą (czyli wystawiam
    rachunek "np" dla Zong i tyle), a nie z klientami ostatecznymi, no ale mi zależy na
    innych płatnościach (wymienione wyżej karta płatnicza, itd.).

    > Dodaj do gry konieczność określenia kraju na etapie rejestracji lub
    > najpóźniej w momencie gdy w grę wchodzą finanse. To już będzie jeden z
    > dwóch wymaganych dowodów, czyli połowa sukcesu.

    Pomyślę nad takim rozwiązaniem.

    > Adres IP to wyłącznie poszlaka, wystarczy jakieś proxy czy TOR i masz fałszywe
    dane.

    Masz rację, z tym że mimo wszystko adres IP jest dopuszczalny:

    "Przykładowe dowody
    *Adres na fakturze,
    *Adres IP,
    *Dane dotyczące rachunku bankowego,
    *Kod państwa z karty SIM,
    *Lokalizacja łącza stacjonarnego,
    *Inne informacje istotne z handlowego punktu
    widzenia np. informacje związane z
    metodami płatności lub historią transakcji z
    klientem."

    http://www.finanse.mf.gov.pl/documents/766655/104612
    86/05+Miejsce+konsumpcji+us%C5%82ug+-+Polska+-+PL