  • Data: 2004-12-09 22:35:13
    Temat: Re: Brak faktury a KUP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 6 Dec 2004, Agnes wrote:
    [...]
    >+ Kupiłam fax od prywatnej osoby za kilkaset złotych. Niestety nie mam za to
    >+ faktury, co najwyżej moge mieć jakąś umowę kupna sprzedaży za to.

    IMHO dokumentem księgowym jest RACHUNEK.
    Wystawiony przez "osobę prywatną". Ponad 1000 zł wypada pamietać
    o PCC - i trzeba sprawdzić co z tą ewidencją PCC, namiary na stary
    wątek ze stawym artykułem podawałem, a czy trzeba mieć to nie wiem :[

    [...]
    >+ w jaki sposób "wrzucić " ten wydatek do KPiR?

    No toż jak z każdym rachunkiem... wedle par. 12 p. 3 rozporządzenia
    o prowadzeniu KPiR !! (polecam poczytać tak raz na rok :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)