    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Brak korekty wstecznej przy odzysku VAT-u od kratek
    Date: Mon, 19 Jan 2009 16:35:02 +0100

    Mirek Ziółek pisze:
    > O tym czy samochod jest ciezarowy czy osobowy nie moze decydowac US tylko
    > DIAGNOSTA i to co jest w dowodzie rejestracyjnym.
    Może trochę źle to przedstawiłem (ale i tłumaczenie było mętne).
    Chodziło mniej więcej o to, że kupując samochód ciężarowy (osobowy z
    kratką) w 2007 roku byłem świadom obowiązujących przepisów (czyli, że do
    takiego samochodu ciężarowego stosuje się przepisy takie jak dla
    samochodów osobowych), nie utraciłem więc żadnych przywilejów, które
    posiadali użytkownicy takich samochodów, którzy zakupili je przez majem
    2004. Skoro przywilejów nie utraciłem, to nie można mi ich przywrócić :->

    Maciek