  • 1. Data: 2006-03-16 08:06:48
    Temat: CIT-10 po raz enty
    Od: <g...@n...pl>

    Witam. Moze ktoś mi podpowie jak rozumiec wyrazenie "kwota wypłacona" w
    CIT-10? Czy chodzi o kwote netto, czyli po potraceniu podatku dochodowego? A
    jesli tak to co nalezy wpisac w IFT-2R w pozycji "kwota dochodu podlegajaca
    opodatkowaniu'?. Brutto ,przed opodatkowaniem?

  • 2. Data: 2006-03-17 09:14:33
    Temat: Re: CIT-10 po raz enty
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik <g...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Moze ktoś mi podpowie jak rozumiec wyrazenie "kwota wypłacona" w
    > CIT-10? Czy chodzi o kwote netto, czyli po potraceniu podatku dochodowego?

    imho brutto

    > jesli tak to co nalezy wpisac w IFT-2R w pozycji "kwota dochodu
    podlegajaca
    > opodatkowaniu'?. Brutto ,przed opodatkowaniem?

    też brutto

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-03-17 14:14:07
    Od: <g...@n...pl>