  • 1. Data: 2002-12-19 11:37:55
    Temat: COMIESIĘCZNE OBOWIĄZKOWE CZYNNOŚCI PODATKOWE
    Od: "waszko" <w...@p...gazeta.pl>

    Witam!
    Od paru miesięcy prowadzę działalność i przeglądam posty na grupie.
    Mam nie odparte wrażenie że wciąż czegoś nie robię lub robię źle.
    A oto pytanie : jakie zadania wykonać by wszystko było ok
    Jestem na KPiR oraz Vat, korzystam do pomocy z programu księga Ekspres
    TGSoft.
    Wystawiam Paragony i Faktury , wprowadzam je do KPiR w cenach netto co
    automatycznie mi księguje w Ew.Zakupów i Sprzedaży
    na koniec miesiąca w jednej pozycji wprowadzam sprzedaż na paragony dowodem
    wewnętrznym
    odsetki od wpływów na konto oraz niższą kwotę z Ew.Przeb.Poj.(tylko do KPiR)
    Następnie zamykam miesiąc i program oblicza sumy.
    Robię wydruki i wprowadzam wszystko do papieru.
    W programie robię również obliczenia deklaracji Vat 7
    dochodowej jeszcze nie ponieważ jeszcze straty.
    W papierowej ręcznie jeszcze po każdym miesiącu sumuję wydatki i przychody i
    obliczam narastająco.
    Nie mam pewności czy co miesiąc trzeba robić jakieś dodatkowe raporty w
    księgach Vat ( gdyż tam sumuję tylko wszystko na koniec miesiąca w
    Ew.Sprzedaży osobno i Ew.Zakupów osobno- czy tu jest potrzebne coś więcej do
    wyliczenia deklaracji jakiś raport.)
    ostatnio dowiedziałem się że Ew. Przeb.Pojazdu robi się narastająco a
    obliczałem miesięcznie .
    Czy ktoś może polecić jakieś dobre opracowanie jak prowadzić te papiery by
    potem nie było kłopotów (może jakaś książka jakaś strona WWW)
    Może jakiś dobry program do prowadzenia tego wszystkiego ( KPiR TGSoftu) w
    wersji podstawowej może jest dobry lecz pewnie dla osób znających dobrze tę
    dziedzinę , bo pomoc w nim jest kiepska)
    Z Góry dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2002-12-20 08:59:41
    Od: "tpi" <d...@w...pl>

    Użytkownik "waszko" <w...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Od paru miesięcy prowadzę działalność i przeglądam posty na grupie.
    > Pozdrawiam
    Proponuję dobre biuro tylko do sprawdzenia oraz do informacji
    Dpif

  • 3. Data: 2002-12-20 11:59:22
    Od: "Latet" <n...@p...onet.pl>

    > Proponuję dobre biuro tylko do sprawdzenia oraz do informacji
    > Dpif

    A mozesz polecic konkretne DOBRE biuro tylko do sprawdzania oraz do
    informacji?

    Dzieki,

    Latet

  • 4. Data: 2002-12-20 12:28:50
    Od: "tpi" <d...@w...pl>

  • 5. Data: 2002-12-20 14:05:14
    Od: "Latet" <n...@p...onet.pl>

    W-wa.

    Dzieki.

    latet

  • 6. Data: 2002-12-20 23:46:45
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    Ja obwiązuję jeszcze wszystko czerwona wstążeczką i robię dupna kokardę. Nie
    dajmu się zwariować przeciez i tak jest udowodnione że w razie kontroli musi
    być coś znalezione i udowodnione światu że jesteś złodziejem i należy cię
    przykładnie ukarać więc poco tyle zachodu. Jak na mój gust robisz ok ale nie
    popadaj w zbytni przesadyzm.

    Macio

  • 7. Data: 2002-12-21 09:01:50
    Od: "tpi" <d...@w...pl>

  • 8. Data: 2002-12-22 23:35:34
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

> [...]

    by
    > potem nie było kłopotów (może jakaś książka jakaś strona WWW)

    Nie mam z tym doświadczeń ale może to
    http://www.ifirma.pl/

    Sark