  • Data: 2013-06-21 14:41:56
    Temat: Re: COMIESIECZNE ZUSY A KSIEGOWA
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.06.2013 14:09, hiki o! wrote:

    > Pieczatki mają MOC URZEDOWĄ :)

    Przemyślawszy sprawę, bym bardzo uważał na tą księgową. Co prawda w tym
    co każe robić jest ziarno racjonalności, ale wygląda mi na kogoś
    osadzonego głęboko w poprzednim systemie, nie będącą na bieżąco, która
    coś słyszałą gdzieś i sobie dointerpretowuje po swojemu. Zaś braki w
    znajomości przepisów nadrabia nadmierną ostrożnością.

    Lepiej znaleźć taką która z przepisami jest za pan brat, a mimo to
    trzeba samemu choćby z grubsza je znać. Bo tak prawdę mówiąc księgowa to
    nie doradca podatkowy - ma teoretycznie robić to co jej każesz.

    p. m.