  • 1. Data: 2004-08-16 13:29:44
    Temat: CZY BANK MA OBOWIAZEK..
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    poinformowac US o wplywie srodkow na moje konto, jesli bylaby to spora suma
    ?np. 30.000.
    Slyszalam,ze ma obowiazek w celu spr. czy to nie jest ew. darowizna i czy
    uisszczony zostal podatek

    Pozdrawiam
    Mała

  • 2. Data: 2004-08-16 13:42:02
    Temat: Re: CZY BANK MA OBOWIAZEK..
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Jolanta wrote:

    > poinformowac US o wplywie srodkow na moje konto, jesli bylaby to spora
    > suma ?np. 30.000.
    > Slyszalam,ze ma obowiazek w celu spr. czy to nie jest ew. darowizna i
    > czy uisszczony zostal podatek

    Nie ma obowiązku ani nawet prawa informawać bez zapytania z US

  • 3. Data: 2004-08-16 13:49:30
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    Nie moge znaleźc przepisu,który mowilby o tym, ze obowiazkiem banku jest
    przekazanie takich inf. US. Gdzie moge o tym poczytac?
    Wszyscy mi mowia,ze ma obowiazek w celu mi.n wykrywania przestepstw gosp.,
    nielegalnych doch....itp
    czy ktos moze pomoc?

  • 4. Data: 2004-08-16 14:01:32
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Jolanta wrote:

    > czy ktos moze pomoc?
    Chodzi o przekazywanie danych do Generalnego Inspektora Informacji
    Finansowej
    Dz ust z 2000 r. Nr 116, poz. 1216 - Ustawa o przeciwdziałaniu
    wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z
    nielegalnych lub nieujawnionych źródeł.

  • 5. Data: 2004-08-16 14:11:41
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Przeczytaj także http://www.pfrn.pl/s_ustawy/kom-zmiana_giif.htm