eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiChcę kupić auto bez kratki (najchętniej) i amortyzować w firmie żony › Re: Chcę kupić auto bez kratki (najchętniej) i amortyzować w firmie żony
  • Data: 2004-11-11 17:10:33
    Temat: Re: Chcę kupić auto bez kratki (najchętniej) i amortyzować w firmie żony
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur M wrote:

    > Współwłasność oznacza, że maksymalnie żona odliczy 50%
    > wartości amortyzacji?

    Zapewne tak.
    Nie rozumiem dlaczego auta nie może kupić żona.
    (jakkolwiek tzn na firmę, czy prywatnie)

    > Ale zapewne nie jesteś oficjalnym dealerem samochodów.

    Nie jestem dealerem.

    > A to oznacza, że nie możesz zaoferować leasingu,
    > kredytu, gwarancji, serwisu itp.

    To tego nie oznacza.
    Mogę Ci zaoferować dzierżawę, zakup w kredycie,
    gwarancję, serwis.
    Ale Ci nie zaoferuję, bo się tym nie zajmuję
    zawodowo i moja oferta mogłaby być niekonkurencyjna.
    Natomiast przeszkód w oferowaniu nie widzę.