eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiChcę zamknąć firmę. Czy muszę teraz zapłacić VAT od wszystkiego co kupiłem? › Re: Chcę zamknąć firmę. Czy muszę teraz zapłacić VAT od wszystkiego co kupiłem
  • Data: 2007-12-04 08:20:51
    Temat: Re: Chcę zamknąć firmę. Czy muszę teraz zapłacić VAT od wszystkiego co kupiłem
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > A jak kogoś stać, żeby tak wot mieć na osobiste cele wiertarkę, stolik
    > czy coś tam jeszcze (miliony ludzi mają wiertarki, stoliki czy coś tam
    > jeszcze) to niech zapłaci podatki które odliczył przy zakupie W TEJ
    > CZĘŚCI, jaką reprezentuje wartość wiertarki, stolika czy czegoś tam.
    No ok, a jak do tej wiertarki kupował np wiertła (licząc sobie je w KUP,
    co logiczne), które zużywały się, z czasem kilka
    zgubiło/złamało/stępiło? To teraz ma przekopywać faktury "cokolwiek
    kiedykolwiek kupił" i produkować papiery na likwidacje pińcet
    przeróżnych drobiazgów jak wlaśnie wiertła, śrubokręty zaginione w
    akcji, zużyte żarówki itp?
    Czy raczej zrobić spis z natury i tym się zająć a to czego nie ma - to
    nie ma?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173