  • 1. Data: 2012-11-15 01:15:55
    Temat: Ciekawa fakture dostalem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    He he, placilem karta kredytowa, po czym pani powiedziala, ze mi
    paragonu nie da bo do płatnosci karta musi wystawic fakture.

    No i wystawiła.

    Nabywca/Odbiorca : "Zapłata kartą"
    adres : <tu adres sklepu>

    Mnie tam faktura na nic, ale zastanawiam sie czy komus szczeka w trakcie
    kontroli nie walnie o posadzkę.

  • 2. Data: 2012-11-15 08:37:28
    Temat: Re: Ciekawa fakture dostalem
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-15 01:15, witek pisze:
> [...]
    >
    > Nabywca/Odbiorca : "Zapłata kartą"
    > adres : <tu adres sklepu>
    >

    > Mnie tam faktura na nic, ale zastanawiam sie czy komus szczeka w trakcie

    Hm, czyli ani paragonu nie dostałeś, ani faktury nie dostałeś.
    Rzeczywiście dziwne.

    Co to za sklep?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-11-15 11:33:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Hm, czyli ani paragonu nie dostałeś, ani faktury nie dostałeś.
    > Rzeczywiście dziwne.

    pewnie jakbym chcial to bym fakture dostal. Ale ze nie chcialem to
    dostalem "fakture".

    > Co to za sklep?

    taka jedna siec z elektronika podobna do nie dla idiotow.

  • 4. Data: 2012-11-15 11:42:24
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-15 11:33, witek pisze:

    > pewnie jakbym chcial to bym fakture dostal. Ale ze nie chcialem to
    > dostalem "fakture".

    Wg mnie nie dostałeś faktury. Fakturę dostał niejaki Zapłat Karta.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2012-11-15 11:43:09
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-15 11:42, Liwiusz pisze:

    > Wg mnie nie dostałeś faktury. Fakturę dostał niejaki Zapłat Karta.

    To znaczy chodzi mi przede wszystkim o to, że sklep coś sprzedał bez
    paragonu i bez faktury.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2012-11-15 14:10:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Nov 2012, Liwiusz wrote:

    > Hm, czyli ani paragonu nie dostałeś, ani faktury nie dostałeś.

    Jak nie.
    Właśnie dostał paragon.
    Nie należy mylić paragonu z paragonem fiskalnym, bo zaraz krzesło
    na myśl przychodzi, w roli podzbioru oczywiście ;)

    > Rzeczywiście dziwne.

    Dziwne.
    Ja wyłącznie w sprawie formalnej się wtrąciłem ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2012-11-15 15:38:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Właśnie dostał paragon.

    Nie masz nic przeciwko pisaniu "Faktura VAT" na "paragonie"?

  • 8. Data: 2012-11-15 15:55:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Nov 2012, witek wrote:

    > Nie masz nic przeciwko pisaniu "Faktura VAT" na "paragonie"?

    A tam tak napisali?
    To owszem, mam coś przeciw.
    Ale faktu to nie zmienia (przez nieprawidłowość nie przestaje
    to być prawidłowy paragon).

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2012-11-15 16:04:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > A tam tak napisali?

    Aha
    jak przykazano

    Faktura VAT
    nr
    data wystawienia
    data sprzedazy
    Sprzedawca
    Nabywca
    Odbiorca

    > To owszem, mam coś przeciw.
    > Ale faktu to nie zmienia (przez nieprawidłowość nie przestaje
    > to być prawidłowy paragon).

    a ja sie tam nie znam
    tak mi sie tylko spodobało.

  • 10. Data: 2012-11-15 20:34:33
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-11-15 01:15, witek wrote:
    > [...] ale zastanawiam sie czy komus szczeka w trakcie
    > kontroli nie walnie o posadzkę.

    Ojtamojtam. Swojego czasu dostałem fakturę (wydrukowaną jak najbardziej
    na drukarce), na której rachunkowo kompletnie nic się zgadzało. A była
    tam dokładnie jedna pozycja ...

    Oczywiście o korektę nie dało się doprosić.

    Dopiero jak zacząłem "dymić" i pisać po głównych księgowych i innych
    prezesach to wysłali po miesiącu czy coś koło tego ... drugą fakturę z
    zupełnie inną datą sprzedaży. Reszta (pewnie przez przypadek) się zgadzała.

    Od tego czasu to już nawet faktura (wprawdzie konsumencka) z pustym
    miejscem na nabywcę i komentarzem "to niech Pan sobie coś sam wpisze"
    mnie nie dziwi.

    Piotrek