  • 1. Data: 2012-11-09 23:07:34
    Temat: ZUS (prasa)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    A jakże, komuś się wydawało że to tak hop siup:
    http://metromsn.gazeta.pl/Portfel/1,126512,12756117,
    ZUS_robi_wszystko__zeby_zniechecac_do_zatrudniania.h
    tml

    pzdr, Gotfryd

  • 2. Data: 2012-11-09 23:25:56
    Temat: Re: ZUS (prasa)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]
    > http://metromsn.gazeta.pl/Portfel/1,126512,12756117,
    ZUS_robi_wszystko__zeby_zniechecac_do_zatrudniania.h

    a ty sie łudziłeś, że bedzie inaczej?

  • 3. Data: 2012-11-09 23:48:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Nov 2012, witek wrote:

    > a ty sie łudziłeś, że bedzie inaczej?

    Nie!
    Ale fanfary rządowe mogły niektórych zmylić.
    Właśnie plują sobie w brodę, że wyszli z "szarej strefy" :]
    Głupota działania władz w tym zakresie jest porażająca,
    przypomina "walczących z piractwem" za pomocą utrudniania
    życia tym, którzy mają LEGALNE nośniki.
    Całkiem jak z abonamentem RTV (ściga się nie tych,
    którzy nie zgłosili, ale tych którzy kiedyś głupio ujawnili
    że mają odbiornik).

    I nie trzeba dodawać jak rząd to "naprawi" - przyzna dodatkowy
    dzień wolny dla rodziców wynajmujących niańki, na załatwianie
    spraw z w ZUSie :P

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2012-11-10 03:05:31
    Od: m <m...@g...com>

    > A jakże, komuś się wydawało że to tak hop siup:
    > http://metromsn.gazeta.pl/Portfel/1,126512,12756117,
    ZUS_robi_wszystko__zeby_zniechecac_do_zatrudniania.h
    tml

    Miałem podobnie. Też 2 dni zwolnienia.

    Ciekaw jestem, co by było jakbym ZUSowi odpowiedział "nie wydaje mi się,
    nie wygłupiajcie się - nic korygować nie będę".

    Bo wychodzi że dla oszczędności Skarbu Państwa w kwocie ok. 10zł zostało
    zaangażowanych ludzi po obu stronach barykady za co najmniej 3 stówy.

    p. m.

  • 5. Data: 2012-11-11 01:18:27
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-11-09 23:07, Gotfryd Smolik news wrote:
    > A jakże, komuś się wydawało że to tak hop siup:
    > http://metromsn.gazeta.pl/Portfel/1,126512,12756117,
    ZUS_robi_wszystko__zeby_zniechecac_do_zatrudniania.h
    tml

    Bo to trzeba być twardym a nie "mientkim". Przecież mogła odmówić
    korekty i poczekać na decyzję. A następnie zaskarżyć decyzję do sądu.

    Inna sprawa to odpowiedź na pytanie, czy za dwie dyszki (czy ile to tam
    wyszło) warto kopać się z koniem.

    Piotrek

  • 6. Data: 2012-11-11 22:00:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > korekty i poczekać na decyzję. A następnie zaskarżyć decyzję do sądu.
    >
    > Inna sprawa to odpowiedź na pytanie, czy za dwie dyszki (czy ile to

    wniosek jest z goła inny...

    bycie uczciwym w RP to objaw ciężkiego frajerstwa i każdy dzień i godzin
    życia tutaj tylko potwierdza tę ponura konstatację, Polecam wywiad z
    Frasyniukiem.

  • 7. Data: 2012-11-12 08:20:36
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-11 22:00, Marek Dyjor pisze:

    > życia tutaj tylko potwierdza tę ponura konstatację, Polecam wywiad z
    > Frasyniukiem.

    Podlinkuj.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2012-11-12 09:33:00
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-11-12 08:20, Liwiusz wrote:

    > Podlinkuj.

    Google zamknęli czy co? :-)

    Ale tak czy inaczej nie wiem czy warto tracić czas. Zasadniczo Frasyniuk
    nie mówi o niczym takim, czego by człowiek z IQ większym od IQ młotka
    albo główki kapusty (że tak odwołam się do Scotta Adamsa) nie wiedział.

    No i co? No i nic.

    Znowu do wyborów pójdziemy wybierać IMHO nie tych lepszych, tylko tych
    mniej upośledzonych.

    Piotrek

  • 9. Data: 2012-11-12 09:34:30
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-11-11 22:00, Marek Dyjor wrote:
    > wniosek jest z goła inny...
    >
    > bycie uczciwym w RP to objaw ciężkiego frajerstwa i każdy dzień i godzin

    Czy ja wiem? IMHO to raczej kwestia policzenia *wszystkich* kosztów
    bycia uczciwym, a także "mania" lub "niemania" możliwości dymania
    szeroko rozumianego otoczenia biznesowego, w tym państwa.

    Oraz pewnie jakaś pochodna odebranego wychowania, posiadanego kręgosłupa
    moralnego i innych, lokalnych uwarunkowań.

    Piotrek

  • 10. Data: 2012-11-12 13:51:23
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 11.11.2012 22:00, Marek Dyjor pisze:
    ZUS_robi_wszystko__zeby_zniechecac_do_zatrudniania.h
    tml

    > wniosek jest z goła inny...
    >
    > bycie uczciwym w RP to objaw ciężkiego frajerstwa

    Ale tutaj kłopoty z ZUSem i zaproszenie do korekty nie jest dołączone w
    pakiecie to bycia uczciwym, tylko w pakiecie do dofinasowania składek ze
    strony ZUSu.

    Więc wniosek moim zdaniem jest jest taki - "państwo jedną ręką Ci da, a
    drugą będzie Ci sprawiać kłopoty. Przekalkuluj czy to co Ci da warte
    jest kłopotów".

    p. m.