  • 1. Data: 2005-02-02 09:01:12
    Temat: Co sie dzieje z forum?
    Od: vanciech<v...@p...onet.pl>

    Od 01.02. nie wchodza na forum zadne nowe watki.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-02-02 09:06:03
    Temat: Re: Co sie dzieje z forum?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    vanciech napisał(a):
    > Od 01.02. nie wchodza na forum zadne nowe watki.

    Dziwne, ja idze nowe wątki. Zmień serwer.
    A w ogole to nie jest "formu" tylko usnet.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2005-02-02 09:43:29
    Od: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>

    Maddy wrote:

    > Dziwne, ja idze nowe wątki. Zmień serwer.
    > A w ogole to nie jest "formu" tylko usnet.

    http://dyskusje.pomocprawna.info/

    Tu znajdziesz odpowiedz. Jakas firma pragnie tanim kosztem wypromowac
    swoj serwis - polaczenie ich forum z usnetem wyglada dla zwyklych ludzi
    jako forum z tej strony.

    --
    Arek