eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCo zrobić, aby właścicielka firmy (KPiR+PIT5+VAT7) mogła PODPISYWAĆ dokumenty podatkowe tylko RAZ w miesiącu? › Re: Co zrobiĂŚ, aby wÂłaÂścicielka firmy (KPiR+PIT5+VAT7) mogÂła PODPISYWAÆ dokumenty podatkowe tylko RAZ w miesiÂącu?
  • Data: 2006-11-06 11:12:43
    Temat: Re: Co zrobiæ, aby w³a¶cicielka firmy (KPiR+PIT5+VAT7) mog³a PODPISYWAÆ dokumenty podatkowe tylko RAZ w miesi±cu?
    Od: s...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie: a czym by się ten układ różnił, jakby kontrola wpadła
    > a podatnik był na miejscu?
    > Znaczy czy on ma obowiązek podpisać "do 20" czy w dniu kontroli? ;)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    chodzi o pytanie, "kto sporządzał dokumenty?" jeśli jest podpis, to nikt
    nie zadaje tego pytania, bo skoro jest podpis "to wiadomo, sporządził dokument"

    a jeśli podatnika nie ma, podpisu nie ma, a jestem ja, to istnieje zagrożenie
    że jeśli urzędnik nie przyczepi się do treści, może przyczepić się do mnie...

    Co innego, jeśli podatnik przed 20-tym w ogóle nie miał obowiązku sporządzać
    żadnego dowodu. Wtedy mogę go nie pokazywać i już. A jak sobie życzą, to im
    wydrukuję to, co posiadam w komputerze.

    pozdr
    Aleksander