  • 11. Data: 2013-03-12 18:44:30
    Temat: Re: Coraz wieksze parcie na podatki - proponuje 100%
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...com>

    Użytkownik - t? napisał::

    > Jak nic się nie zmieni, to w nadchodzących wyborach głosuję na JKM. Co
    > prawda uważam go za wariata,

    A czy to odróżnia go jakoś od reszty zasiadającej dzisiaj w sejmie?

  • 12. Data: 2013-03-12 18:54:27
    Od: "Noel" <t...@g...pl>

    Użytkownik "hiki kileri animali sori" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Coraz wieksze parcie na podatki - proponuje 100% podatku VAT i 100%
    > podatku dochodowego. Tak, zeby firma od kazdego tysiaca placila 2000
    > podatku, a pracownik od kazdego zarobionego 1000 placil 1000 pluz na ZUS.
    >
    > To by ukrocilo to wyludzanie podatkow od panstwa, ukryte w nieodplatnych
    > obiadach na imprezach firmowych.
    >
    > Czytamy....
    >
    > "NSA orzekł we wtorek, że przychodem pracownika jest sama już możliwość
    > wzięcia udziału w firmowej imprezie integracyjnej."
    >
    > http://podatki.onet.pl/nsa-wydal-niekorzystny-dla-pr
    acownikow-wyrok-ws-im,19925,5442645,1,agencyjne-deta

    Papieros kosztuje ok. 50 groszy, poczęstowanie kogoś na ulicy jest dla tej osoby
    pewnie przychodem i powinien odprowadzić te 12 groszy podatku...

    --
    Tomek "Noel" B.

  • 13. Data: 2013-03-12 19:05:26
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

> [...]

    > "NSA orzekł we wtorek, że przychodem pracownika jest sama już
    > możliwość wzięcia udziału w firmowej imprezie integracyjnej."

    Narzeczona obdarowana pierścionkiem zaręczynowym z brylantem (lub bez),
    powinna uiścić podatek od darowizny.
    http://www.hotmoney.pl/Pierscionek-zareczynowy-wymag
    a-zaplaty-podatku-a29741

    --
    Yogi(n)

  • 14. Data: 2013-03-12 19:06:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki kileri animali sori wrote:
    > zapraszam na impreze urodzinowa moich znajomych... nie, nie zapraszam,
    > bo jak zaprosze to beda musieli zaplacic podatek

    i tak beda musieli
    za samą możliwość

  • 15. Data: 2013-03-12 19:09:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Noel wrote:
> [...]
    >

    > Papieros kosztuje ok. 50 groszy, poczęstowanie kogoś na ulicy jest dla tej osoby
    pewnie przychodem i powinien odprowadzić te 12 groszy podatku...

    Nie.
    To jest darowizna w tym przypadku zwolniona.

    Tylko nie probuj brac kasy za tego papierosa, bo pojdziesz siedziec i to
    z kilku paragrafow na raz.

  • 16. Data: 2013-03-12 19:30:32
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    On 12.03.2013 19:05, Yogi(n) wrote:
> [...]
    > w wiadomości news:khni2m$j66$1@node1.news.atman.pl...

    > Narzeczona obdarowana pierścionkiem zaręczynowym z brylantem (lub bez),

    jak tam nasze posly, placa darowizne od prezentów?

    zen.aspx

  • 17. Data: 2013-03-12 19:36:59
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-03-12 16:36, hiki kileri animali sori pisze:

> [...]
    >
    > http://podatki.onet.pl/nsa-wydal-niekorzystny-dla-pr
    acownikow-wyrok-ws-im,19925,5442645,1,agencyjne-deta

    Czytasz a ni nie rozumiesz.
    "Spór o PIT od nieodpłatnych świadczeń dla pracowników toczy się od lat."
    "Ekspert podkreślił, że w sytuacji, gdy NSA ciągle wydaje odmienne
    orzeczenia dotyczące tego samego problemu pracodawcy organizujący
    imprezy integracyjne nie wiedzą, jakie obowiązki podatkowe na nich
    ciążą. Sytuację taką mogłoby zmienić ujednolicenie stanowiska NSA"

    Bez sensu jest w kontekście tej sprawy pisanie o coraz większym parciu
    na podatki, skoro temat wałkowany jest od lat i zapadają sprzeczne wyroki.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 18. Data: 2013-03-12 19:40:04
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...com>

    Użytkownik - Yogi(n) napisał::
> [...]
    > w wiadomości news:khni2m$j66$1@node1.news.atman.pl...

    > Narzeczona obdarowana pierścionkiem zaręczynowym z brylantem (lub bez),

    No to tym samym, możemy zapomnieć o jakichkolwiek mezaliansach - no bo
    jezeli jakiś młody wałęsowicz podaruje pierścionek za trzysta patyków
    ubogiej pannie, to ją puści z torbami.

  • 19. Data: 2013-03-12 19:42:17
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    Maurycy Poszepszyński wrote:

    > A czy to odróżnia go jakoś od reszty zasiadającej dzisiaj w sejmie?

    Będą się bardziej kłócić to mniej napsują. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 20. Data: 2013-03-12 19:45:21
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-12 18:33, hiki kileri animali sori pisze:

    > JA juz raz na niego glosowalem i nic :(

    Próbuj dalej.
    Przypomnę tylko, że JKM był autorem jedynej uchwały lustracyjnej (którą
    z resztą sejm przyjął).

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.